کد خبر : 1986375 | 21 آذر 1402 ساعت 11:10 | 111.1K بازدید | 118 دیدگاه

ایمان سلیمی به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد

بدترین خبر ممکن برای استقلال پیش از دربی

آنگونه که برخی از رسانه ها مدعی شده اند، ایمان سلیمی نیز نمی تواند استقلال را در دربی پایتخت همراهی کند.

بدترین خبر ممکن برای استقلال پیش از دربی

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 48 ساعت تا برگزاری دربی پایتخت، خبر خوبی از اردوی استقلال به گوش نمی‌رسد. آنگونه که برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، دومین مدافع تخصصی نکونام نیز نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر پرسپولیس همراهی کند که این موضوع می‌تواند مشکلاتی را برای آبی پوشان به وجود بیاورد.

در دیدار برابر فولاد بود که ایمان سلیمی از ناحیه چشم برخوردی با علی نژاد داشت و سپس به زمین مسابقه بازگشت اما به دلیل کبودی پلک و نداشتن دید کافی، تعویض شد. باشگاه استقلال نیز تصویری از چشم ورم کرده این بازیکن را منتشر کرد. با این حال، همه تصور می کردند که با بهبود این کبودی، سلیمی می تواند به دربی پایتخت برسد اما اکنون خبر رسیده مصدومیت او مربوط به چشمش نیست.

1965497

خبرگزاری ایسنا صبح امروز با اعلام این خبر نوشته است که این مدافع استقلال به دلیل کشیدگی همسترینگ قادر به همراهی آبی پوشان نخواهد بود و داربی را از دست خواهد داد. با توجه به مصدومیت محمدحسین مرادمند و غیبت او در دربی، اکنون استقلال فقط یک مدافع تخصصی برای این مسابقه دارد و آن هم آرمین سهرابیان است.

البته پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که قطعی بودن غیبت سلیمی در دربی یا رسیدن این بازیکن به جدال برابر پرسپولیس، امروز مشخص می‌شود. این بازیکن روز گذشته در تمرین تیم حضور نداشت و برای انجام آخرین عکسبرداری‌ها و آزمایش‌ها، تحت نظر کادر پزشکی استقلال قرار داشت و باید دید نظر نهایی آنها درخصوص سلیمی چه خواهد بود.

1965750

در صورتی که سلیمی نیز به مانند مرادمند دربی را از دست بدهد، نکونام چاره‌ای جز تغییر سیستم تیمش و استفاده از 4 مدافع نخواهد داشت. به نحوی که چشمی و سهرابیان در مرکز خط دفاعی قرار خواهند گرفت و حردانی و جلالی نیز در راست و چپ مستقر خواهند شد.

دیدگاه‌ها