کد خبر : 1986344 | 21 آذر 1402 ساعت 01:50 | 20K بازدید | 9 دیدگاه

ژیل ویسنته برد را از دست داد؛

بدشانسی تیم پرتغالی در بهترین شب علیپور

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته حضور 62 دقیقه‌ای در جریان تساوی تیمش مقابل موریرنسی داشت.

بدشانسی تیم پرتغالی در بهترین شب علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که برای نخستین بار در فصل 24-2023 علی علیپور را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، از ساعت 23:45 دوشنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه سیداجه د بارسلوس مقابل تیم رده ششمی موریرنسی قرار گرفت.

ژیل ویسنته که طی پنج هفته گذشته لیگ برتر پرتغال نمایش ضعیفی داشت و دو تساوی و سه شکست در کارنامه‌اش به ثبت رسیده بود، با انگیزه زیادی وارد مسابقه خانگی مقابل موریرنسی در حضور ثابت علی علیپور شد و توانست خیلی زود به گل برسد.

پدرو تیبا در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی دروازه تیم موریرنسی را با شوت محکم باز کرد و گل اول بازی را برای ژیل ویسنته به ثمر رساند که این گل تا پایان نیمه نخست پابرجا ماند.

1965439

علی علیپور در دقیقه 62 از ترکیب ژیل ویسنته بیرون رفت که موریرنسی پس از این تغییر و ادامه حملات صاحب یک ضربه پنالتی شد و در دقیقه 83 توسط آندره لوئیز به گل رسید.

تیم ژیل ویسنته با دریافت گل در لحظات پایانی، تساوی یک بر یک خانگی مقابل موریرنسی و ناکامی در کسب پیروزی برای ششمین بازی پیاپی، 12 امتیازی شد و با صعود یک پله‌ای در جایگاه چهاردهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

علیپور که پس از مصدومیت طولانی مدت و دوری 10 ماهه از میادین، در دیدار هفته گذشته مقابل اسپورتینگ لیسبون شرایط بازی به دست آورد و در دقایق پایانی به زمین رفت، برابر موریرنسی نیز 62 دقیقه در مسابقه بود.

دیدگاه‌ها