کد خبر : 1986313 | 21 آذر 1402 ساعت 05:53 | 30.3K بازدید | 21 دیدگاه

ساخت و پاخت استقلالی‌ها در سپاهان (عکس)

مدافع چپ سپاهان تلاش سعی داشت پاس نخستین گل فصل کاوه رضایی در این تیم را بدهد.

ساخت و پاخت استقلالی‌ها در سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برتری چهار گله سپاهان مقابل مس رفسنجان در شرایطی رقم خورد که طلایی پوشان نمایش هجومی در این دیدار ارائه کردند و می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند، اما از موقعیت‌های خود استفاده کامل را نبردند و در زدن ضربات آخر کم دقت بودند که یکی از آنها در همان لحظات ابتدایی روی سانتر میلاد زکی‌پور اتفاق افتاد.

شاگردان ژوزه مورایس در نیمه اول دیدار مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت دادند، اما شانس خوب گلزنی را در دقیقه 8 به دست آوردند و می‌توانستند روی فرار سریع و ارسال خطرناک میلاد زکی‌پور گلزنی کنند که سانتر این مدافع سابق استقلال برای یک آبی‌پوش قدیمی دیگر تبدیل به گل نشد و ضربه کاوه رضایی با دخالت میثم تیموری، هم‌تیمی سابق آنها در مس، به کرنر رفت.

1965391

هدر رفتن این موقعیت کاری کرد تا میلاد زکی‌پور پس از دو پاس گل لیگ برتری و دو پاس گل در لیگ قهرمانان آسیا، این بار سانترش تبدیل به گل نشود و فرصت پیشتازی زودهنگام تیمش مقابل مس رفسنجان از دست برود.

زکی‌پور که در تمام مسابقات این فصل حضور ثابت در ترکیب سپاهان داشته و نمایش موثری در سمت چپ خط دفاعی طلایی پوشان ارائه داده، علاوه بر خلق موقعیت با ارسال‌های خود از کنار زمین، دو نجات دروازه هم داشت و روز موفقی برابر مس رفسنجان پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها