کد خبر : 1986292 | 20 آذر 1402 ساعت 20:43 | 17.3K بازدید | 9 دیدگاه

غیرمنتظره: کامران احتمالا به انتخابی می‌رسد!

پزشک معتمد فدراسیون کشتی اعلام کرده کامران قاسمپور ممکن است بتواند در مسابقات قهرمانی کشور کشتی بگیرد.

غیرمنتظره: کامران احتمالا به انتخابی می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در دو روز اخیر خبر مصدومیت کامران قاسمپور شوک جدی‌ای را به کشتی ایران وارد کرد، عصر امروز دكتر سهراب كيهانى بعد از معاينه دقيق او خبر خوشحال كننده‌اى را اعلام كرد كه تا حدودى هم غافلگير كننده بود. 
پزشک معتمد فدراسیون کشتی در این باره به ایرنا گفت: "در حال حاضر کامران آسیب‌دیده است. با این وجود امروز تمرینات خود را انجام داد. قرار شد ظرف ۲ روز آینده نیز معاینات پزشکی مجددا روی او انجام شود تا شرایط نهایی او برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شود. امروز در نشستی با رییس و کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد قرار شد تا کامران تمرینات خود را ادامه دهد."
جالب اينكه كيهانى اعلام كرده گلیج برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور هیچ مشکلی ندارد و هم‌اکنون کارهای فیزیوتراپی را انجام می‌دهد. وی همچنین در خصوص شرایط علی سوادکوهی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور ۲۲ تا ۲۴ آذرماه در شهر ساری استان مازندران برگزار می‌شود و به‌عنوان مرحله اول و اصلی‌ترین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود. حالا بايد ديد كامران قاسمپور و مجتبى گليج با وجود مصدوميت در اين مسابقات حاضر مى‌شوند يا خير.

دیدگاه‌ها