کد خبر : 1986270 | 20 آذر 1402 ساعت 18:36 | 16.3K بازدید | 26 دیدگاه

اینزاگی: می‌خواهم مثل کلوپ و گواردیولا باشم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، اعلام کرد تمایل دارد از شیوه پپ گواردیولا و یورگن کلوپ برای ماندگاری در باشگاه اینتر استفاده کند.

اینزاگی: می‌خواهم مثل کلوپ و گواردیولا باشم

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، اعتراف کرد که هدفش تقلید از پپ گواردیولا و یورگن کلوپ است و تا زمانی که می‌تواند، در این باشگاه می‌ماند.

اینتر که صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را تایید کرده است برای مشخص شدن صدرنشینی فرداشب در سن سیرو به مصاف رئال سوسیه‌‌داد می‌رود.

اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا گفت: "می‌دانیم که بازی سختی مقابل یک حریف باکیفیت خواهیم داشت. می‌دانیم که بازی در خانه یا خارج از خانه برای رئال سوسیه‌داد تفاوت زیادی ندارد. آن‌ها در این فصل لیگ قهرمانان دو بار خارج از خانه پیروز شدند، بنابراین ما برای بردن به یک نمایش مناسب نیاز داریم."

1965325

هدف صدرنشینی؟

صدرنشینی در این گروه برای باشگاه ما اعتبار مناسبی خواهد بود و مهم است که با قرعه آسان‌تری مواجه شویم، با علم به اینکه که تمام بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا دشوار است.

چند تغییر در ترکیب خواهید داشت؟

من ترکیب را تغییر خواهم داد، اما ما کمی با چرخش در برخی موقعیت‌ها مشکل داریم، چون چند بازیکن مهم بیرون هستند. امروز ارزیابی‌های نهایی را انجام خواهم داد. باید آمار تمرین امروز صبح را ببینم. چند ویدیو دیدیم و مطمئنم تغییراتی رخ خواهد داد. ما می‌توانستیم در لیسبون [مقابل بنفیکا] به خوبی ترکیب را عوض کنیم چون می‌دانستیم که بچه‌ها آماده هستند. به تیم اعتماد دارم.

اینتر اینزاگی را در سال 2021 به جای آنتونیو کونته به خدمت گرفت و اخیرا قرارداد او را تا ژوئن 2025 تمدید کرده است. از این رو از او پرسیده شد که آیا قصد دارد از پپ گواردیولا و یورگن کلوپ تقلید کند و سال‌ها در این باشگاه بماند یا خیر؟

بله، این هدفم است. فکر می‌کنم این مثال برای هر مربی صدق می‌کند. چندین سال را در لاتزیو گذراندم و امیدوارم بتوانم تا زمانی که ممکن است در اینتر بمانم، اما همه چیز در زمین رقم می‌خورد. می‌دانیم که در هر بازی و در هر مرحله قضاوت می‌شویم. باید با این دسته از بازیکنان کار کنیم، چون می‌دانیم لحظات مختلفی در فوتبال وجود دارد، بنابراین باید در مواجهه با آن‌ها خوب عمل کنیم.

دیدگاه‌ها