کد خبر : 1986162 | 20 آذر 1402 ساعت 11:42 | 12.9K بازدید | 5 دیدگاه

ماموریت غیرممکن هالند: باید هرچه زودتر برگردم!

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، امیدوار است که بتواند هرچه زودتر بر مصدومیتش غلبه کند و آماده حضور در میدان شود.

ماموریت غیرممکن هالند: باید هرچه زودتر برگردم!

به گزارش "ورزش سه"، هالند در میان تعجب و نگرانی هواداران منچسترسیتی از فهرست این تیم برای بازی برابر لوتون تاون که با پیروزی 1-2 آن‌ها همراه بود خط خورد. 

پپ گواردیولا در پاسخ به سوالاتی درباره دلیل غیبت این بازیکن در این دیدار تایید کرد که او در جریان شکست هفته گذشته برابر استون ویلا به شدت مصدوم شده و روز پس از بازی حتی به درستی توانایی راه رفتن هم نداشته است. 

سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که این مشکل جدی نیست اما شرایط او باید به دقت زیر نظر باشد و این ستاره نروژی در بازی هفته آینده برابر کریستال پالاس هم حضور نخواهد داشت اما احتمال دارد که سیتی را در جام جهانی باشگاه‌ها در عربستان همراهی کند. 

1964840

حالا دیلی میل خبر داده که هالند تمام توانش را به کار گرفته تا بتواند هرچه زودتر بر این مصدومیت غلبه کند و بار دیگر با پیراهن سیتی در زمین حضور پیدا کند. تمام تلاش این بازیکن بر این است که بتواند حتی در همین هفته به اوج آمادگی برگردد و در فهرست تیمش برای بازی برابر پالاس حضور داشته باشد. 

هرچند این احتمال وجود دارد که گواردیولا به او استراحت بدهد تا با نهایت قدرت در جام جهانی باشگاه‌ها به میدان برود اما در هر حال هالند تلاشش را خواهد کرد تا زودتر این مصدومیت را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها