کد خبر : 1986098 | 19 آذر 1402 ساعت 23:42 | 9.8K بازدید | 2 دیدگاه

گری نویل:

اتهام به بازیکن لوتون: می‌خواستی فودن را مصدوم کنی!

گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، جیکوب براون، بازیکن لوتون، را متهم کرد که به صورت عمد می‌خواسته فیل فودن بازیکن منچسترسیتی را مصدوم کند.

اتهام به بازیکن لوتون: می‌خواستی فودن را مصدوم کنی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا خارج از خانه به مصاف لوتون رفتند تا طلسم نبردن در لیگ برتر را بشکنند که در نهایت موفق شدند و لوتون را 2-1 در کنیلورث شکست دادند.

از حواشی این بازی، تکل خشنی بود که براون روی پای فیل فودن رفت. به نظر می‌رسید که براون تکلش را تا روی مچ پای فودن ادامه داد، اما سرداور تیم رابینسون مهاجم را برای این تکل خشن جریمه نکرد. VAR هم تصمیم داور را برای ندادن کارت قرمز به چالش دوباره نکشید.

نویل با توصیف این تکل به‌عنوان حرکتی که هر فوتبالیستی از آن متنفر است، در رسانه‌های اجتماعی مطرح کرد و به انتقاد از این ملی‌پوش اسکاتلندی و نیت او پرداخت. این کارشناس اسکای اسپورت با ارسال پستی در شبکه X، گفت: "من این را چند هفته پیش هم گفتم. وقتی بازیکنی به این شکل روی پای بازیکنی دیگر می‌رود، از نظر هر بازیکنی نفرت انگیز است. قرار نیست حتما پای کسی بشکند تا از آن متنفر باشیم. هدف چنین کاری فقط می‌تواند صدمه زدن به حریف باشد."

1965057

به هرحال تیم منچسترسیتی بعد از عقب افتادن با یک گل در نیمه اول موفق شد بازی را برگرداند و با دو گل در نیمه دوم پیروز شود و رده سوم جدول را حفظ کند.

دیدگاه‌ها