کد خبر : 1986088 | 19 آذر 1402 ساعت 22:39 | 17.4K بازدید | 19 دیدگاه

سون: من نباید بهترین بازیکن زمین می‌شدم، اما مرسی!

سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام، که با درخشش در بازی امروز مقابل نیوکسل، به پیروزی ۴-۱ تیمش کمک بزرگی کرد، خود را مستحق دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین ندانست.

سون: من نباید بهترین بازیکن زمین می‌شدم، اما مرسی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در دیدار امشب مقابل نیوکسل با نتیجه پرگل ۴-۱ پیروز بازی شد. سون هیونگ مین در این دیدار دو پاس گل داد و گل آخر تیمش را از روی پنالتی‌ای که خودش گرفته بود به ثمر رساند و نقش بزرگی در این پیروزی داشت. او که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، پس از بازی در مقابل خبرنگاران حاضر شد و چند جمله‌ای را با آنها در مورد برد تیمش و جایزه بهترین بازیکن زمین، به اشتراک گذاشت.

1965045

بولت پرسپولیساو گفت: «وقتی برنده می‌شوید، لذت بردن این جایزه بیشتر می‌شود. در ادامه لیگ ما نمی‌خواهیم اشتباهات بیشتری مانند چند هفته گذشته مرتکب شویم. امیدوارم به همین شکل عمل کنیم. به نظر من باید مانند گذشته بی‌رحم‌تر باشیم. امروز عالی بودیم. شکست دادن آنها با نتیجه ۴-۱ کار آسانی نیست، بنابراین به همه بازیکنان و هواداران افتخار می‌کنیم.

ما در لیگ برتر بازی می‌کنیم و شما هر بازی باید بهتر از بازی قبل‌تان باشید. این باید برای ما یک عادت باشد. در بازی‌های بعدی هم باید پیروز شویم. امروز دو پاس دادم که به لطف اودوگی و ریچارلیسون تبدیل به گل شدند و یک پنالتی را هم گل کردم. حتی از زمانی که هری کین اینجا بود هم در تمرین بر روی پنالتی زدن کار می‌کردم و الان یک پنالتی‌زن خوب هستم. خوشحالم که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم، البته به نظرم ریچارلیسون مستحق دریافت آن است، اما ممنونم.»

دیدگاه‌ها