کد خبر : 1986059 | 19 آذر 1402 ساعت 21:08 | 11.2K بازدید | 8 دیدگاه

صدرنشین بوندس‌لیگا همچنان شکست‌ناپذیر است

بایرلورکوزن با گل مهم فلوریان ویرتز مقابل اشتوتگارت به تساوی 1-1 رسید و شکست‌ناپذیر باقی ماند.

صدرنشین بوندس‌لیگا همچنان شکست‌ناپذیر است

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از شکست 5-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت، بایرن مونیخ باید از این بابت خوشحال باشد: اشتوتگارت به یک امتیاز رسید اما نتوانست بایرلورکوزن را شکست دهد.

اکنون لورکوزن در پایان بازی هفته چهاردهم مقابل فرانکفورت با نتیجه 1-1 به تساوی رضایت داده، اما با یک بازی و 4 امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ در صدر جدول بوندس‌لیگا حضور دارد.

فصل قبل در همین هفته هر دو باشگاه در رده‌های شانزدهم و چهاردهم نزدیک به سقوط بودند. حالا این دو در مقام صدرنشین و تیم سوم لیگ به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول هر دو تیم در مجموع 26 شوت به سمت دروازه‌ها شلیک کردند. 18 شوت سهم اشتوتگارت بود که تا به حال در فصل این آمار را ثبت نکرده بودند.

1964988

همچنین هیچ حریفی تا به اینجای فصل نتوانسته بود این اندازه به سمت دروازه لورکوزن شوت بزند. اینکه در 45 دقیقه نخست تنها یک گل به ثمر رسید، به دلیل حضور لوکاس هرادکی در دروازه بایرلورکوزن است.

این دروازه‌بان روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و قبل از پایان نیمه اول 7 موقعیت گل مهم را مهار کرد. او در نیمه اول بالاخره روی یک شوت تسلیم شد.

دقیقه 40 کریس فوریش روی پاس عرضی دروازه خالی لورکوزن را دور از دستان هرادکی باز کرد و اشتوتگارت را 1-0 پیش انداخت. به همین ترتیب نیمه اول را با برتری به پایان رساندند اما نیمه دوم لورکوزن به این گل پاسخ داد.

تنها 100 ثانیه از بازی در نیمه دوم می‌گذشت که در دقیقه 47 ویکتور بونیفیس توپی را که از گرانیت ژاکا گرفته بود با پاس عرضی به فلورین ویرتز داد و او توپ را وارد دروازه کرد تا حساب کار 1-1 شود.

با این پاس، بونیفیس علیرغم اینکه با 8 گل برترین گلزن تیمش است، با 6 پاس گل از این نظر هم بهترین بازیکن لورکوزن خواهد بود. تنها 2 دقیقه پس از گل تساوی لورکوزن بدشانس بود که ضربه محکم ژاکا به تیرک افقی برخورد کرد و بلوکه شد.

در ادامه نیمه دوم لورکوزن تیم بهتری بود در مقابل 2 شوت اشتوتگارت به سمت دروازه 7 شوت زد اما برای برد کافی نبود. آن‌ها در نهایت به تساوی رضایت دادند.

اکنون لورکوزن صدرنشین 36 امتیازی است و با یک بازی بیشتر بالاتر از بایرن مونیخ 32 امتیازی ایستاده است. همچنین اشتوتگارت هم در رده سوم است و 31 امتیاز به دست آورده است.

دیدگاه‌ها