کد خبر : 1986039 | 20 آذر 1402 ساعت 04:34 | 6.1K بازدید | 7 دیدگاه

چشمی، آخرین بازمانده از گلزنان استقلالی دربی

از بین پنج گلزن استقلال در دربی پایتخت روزبه چشمی شانس بیشتری برای حضور در زمین و گلزنی مجدد را خواهد داشت.

چشمی، آخرین بازمانده از گلزنان استقلالی دربی

به گزارش "ورزش سه"، رودی ژستد، مهدی قایدی، محمد مرادمند، ارسلان مطهری و روزبه چشمی بازیکنانی هستند که پنج گل آخر استقلال را در دربی پایتخت به ثمر رسانده‌اند.

از بین بازیکنانی که نام برده شد رودی ژستد و مهدی قایدی دیگر در استقلال حضور ندارند و طبیعتا شانس گلزنی در این مسابقه را نخواهند داشت.

1958899

محمد مرادمند که آخرین گلزن استقلال است، فینال حذفی و در ثانیه‌های پایانی مسابقه گل حساسی را برای آبی‌پوشان به ثمر رساند اما به دلیل مصدومیت وضعیت مشخصی برای حضور در میدان نخواهد داشت.

از سوی دیگر امیرارسلان مطهری در چند بازی اخیر استقلال مورد استفاده قرار نگرفت تا شانس او هم برای حضور در میدان کمرنگ تر از دیگر مهاجمان استقلال باشد.

از بین 5 گلزن اخیر استقلال در دربی پایتخت روزبه چشمی از مهره‌های اصلی جواد نکونام در این فصل لیگ برتر بوده و به احتمال فراوان در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد اما با توجه به پست او و شرایط حساس مسابقه او شاید در جریان مسابقه شانس بالایی برای گلزنی نداشته باشد.

دربی پایتخت پنجشنبه برگزار خواهد شد و باید دید استقلال گلزن جدیدی خواهد داشت یا از بین بازیکنانی که سابقه گلزنی در این مسابقه حساس را داشته‌اند موفق به گلزنی خواهند شد.

دیدگاه‌ها