کد خبر : 1985981 | 19 آذر 1402 ساعت 15:57 | 16.6K بازدید | 15 دیدگاه

تمجید شبکه الکاس قطر از عملکرد حزباوی

عملکرد مدافع ایرانی السد باعث تمجید گزارشگر و کارشناسان شبکه تلویزیونی الکاس قطر از این بازیکن شد.

تمجید شبکه الکاس قطر از عملکرد حزباوی

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر شب گذشته با برتری 4-0 السد مقابل الریان همراه شد و یاران حزباوی با کسب این برد پرگل صدرنشینی جدول را دوباره پس گرفتند.

محمدامین حزباوی 89 دقیقه در ترکیب السد حضور داشت و در لحظات پایانی مسابقه جای خود را به طارق سلمان، مدافع ملی‌پوش قطری داد. حزباوی چندبار مانع از پیش‌روی مهاجمان الریان به سمت دروازه تیم خودی شد و دو بار هم فرصت گلزنی داشت که ضربات سر این مدافع جوان ایرانی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

گزارشگر تلویزیونی شبکه الکاس قطر در جریان گزارش زنده این دیدار به تمجید از عملکرد محمدامین حزباوی پرداخت و پس از خاتمه این مسابقه نیز کارشناسان حاضر در ویژه برنامه "المجلس" که از شبکه الکاس پخش می‌شد، ضمن تمجید از عملکرد حزباوی اظهار داشتند که این بازیکن جوان از زمان ورودش به باشگاه السد پیشرفت فنی داشته و در تقابل با مهاجمان مطرح خارجی که در لیگ ستارگان قطر شاغل هستند، صاحب تجربه شده است.

یاران حزباوی برای حفظ صدرنشینی روز چهارشنبه به مصاف الدحیل خواهند رفت؛ تیمی که با شکست پرسپولیس باعث حذف شاگردان گل‌محمدی از لیگ قهرمانان آسیا شد.

1964859
1964860

دیدگاه‌ها