کد خبر : 1985935 | 19 آذر 1402 ساعت 12:35 | 17.8K بازدید | 12 دیدگاه

عصبانیت پپ: هیچکس با بقیه تیم‌ها کار ندارد!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که انتظارات از این تیم بیش از اندازه بالا است.

عصبانیت پپ: هیچکس با بقیه تیم‌ها کار ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در چند فصل اخیر یکی از بهترین تیم‌های فوتبال اروپا بود و پاداش این درخشش را در رقابت‌های فصل گذشته دریافت کرد. 

آنها موفق شدند جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی انگلیس را بالای سر ببرند و در لیگ قهرمانان هم به رویای دیرینه بالا بردن جام قهرمان دست پیدا کنند تا سه‌گانه رویایی فوتبال اروپا را به نام خودشان ثبت کرده باشند. 

با این حال، به نظر می‌رسد که بالا بودن انتظارات از این تیم در طول این سال‌ها باعث ناراحتی گواردیولا شده و او باور دارد که سایر مربیان حاضر در لیگ برتر انگلیس به اندازه او تحت فشار قرار ندارند. 

1963413

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در این‌باره به خبرنگاران گفت: «ما برای سالیان طولانی مدعی اصلی قهرمانی بودیم، ما مدعی قهرمانی در تمامی رقابت‌هایی که در آن حضور داشتیم بودیم و بارها هم قهرمان شدیم. 

وقتی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حذف می‌شدیم، همه ابراز تاسف می‌کردند و معتقد بودند که این اتفاق یک فاجعه است. این سطحی است که ما از آن برخوردار بودیم. اما انتظاری که آنها از ما دارند، از دیگر تیم‌ها ندارند، به هیچ وجه دوستان من!»

سیتی در چهار هفته اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر انگلیس کسب نکرده است. سه تساوی و یک شکست نتیجه به دست آمده از سوی شاگردان گواردیولا بوده که انتقادهای زیادی را متوجه این تیم کرده است. 

دیدگاه‌ها