کد خبر : 1985930 | 19 آذر 1402 ساعت 12:45 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

لوا یا استوآنی؟

عجب دوئلی: دو ستاره‌ای که پیر نمی‌شوند

دیدار امشب بارسلونا رقابت گلزنی بین روبرت لواندوفسکی و کریستین استوآنی نیز محسوب می‌شود. مهاجمانی مسن که همچنان می‌درخشند.

عجب دوئلی: دو ستاره‌ای که پیر نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسا در مونتجوئیک میزبان خیرونا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لالیگاست. دیداری بین تیم‌های دوم و سوم جدول که در صورت برتری خیرونا این تیم بالاتر از رئال در صدر قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی بارسا، این تیم به دو امتیازی رئال می‌رسد.

بازی امشب دوئل بین دو مهاجم اصلی دو تیم نیز خواهد بود. روبرت لواندوفسکی 35 ساله در بارسا و کریستین استوآنی 37 ساله در خیرونا.

1963883

لواندوفسکی در 47 بازی برای بارسا در لالیگا توانسته 30 گل بزند و استوآنی اروگوئه‌ای هم در 277 بازی خود برای خیرونا، اسپانیول، راسینگ و لوانته در لالیگا، 95 گل زده است.

هر دو با تیم‌های خود تا 2026 قرارداد دارند و لوا با هفت گل در فصل جاری دو گل بیشتر از استوآنی به ثمر رسانده است.

استوآنی با دبل هفته قبل برابر والنسیا به سومین بازیکن مسن تاریخ لالیگا در قرن 21 تبدیل شد که موفق شد در یک بازی دو گل بزند. خورخه مولیتا سه‌بار و خوآکین نیز قبلا دو بار موفق به این کار شده‌اند.

1964788

استوآنی تاکنون سه‌بار دروازه بارسا را باز کرده و همه نیز در نوکمپ بوده‌اند. دو گل با خیرونا در سپتامبر 2018 و یک گل با پیراهن اسپانیول ولی لواندوفسکی در تنها مصافش برابر خیرونا موفق به گلزنی نشده است.

دو مهاجمی که خستگی‌ناپذیر همچنان می‌درخشند و نشان داده‌اند سن تنها یک عدد است.

دیدگاه‌ها