کد خبر : 1985885 | 19 آذر 1402 ساعت 09:44 | 9.3K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره فرانکفورت طلسم 46 را شکست

عمر مارموش، ملی پوش مصری، ستاره آینتراخت فرانکفورت، در برابر بایرن مونیخ به طرز چشمگیری درخشید.

ستاره فرانکفورت طلسم 46 را شکست

به گزارش "ورزش سه"، اینتراخت فرانکفورت شب گذشته در هفته چهاردهم لیگ آلمان با شکست 5 بر یک این تیم به مهمان خود، بایرن مونیخ، درس سختی به باواریایی‌ها داد.

عمر مارموش، ستاره مصری فرانکفورت، تنها در 62 دقیقه بازی گل اول را به ثمر رساند و گل‌های سوم و پنجم را پاس گل داد. این بازیکن 24 ساله پنج پاس کلیدی هم داد تا بازیکنان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داده باشد.

1964722

مارموش در مورد این بازی گفت: این یک بازی استثنایی برای ما بود. همه بازیکنان همه کار کردند. کسب چنین نتیجه‌ای مقابل بایرن مونیخ، بهترین تیم لیگ، کار فوق‌العاده‌ای است.

وی افزود: می‌بینید که همه در زمین چه کردند، نتایج اخیر به نفع ما نبود، ما بیشتر و متمرکزتر کار کردیم، جشن گرفتن چنین پیروزی با تیم فوق‌العاده است.

وبسایت Opta در مورد دستاورد تاریخی عمر مارموش با آینتراخت فرانکفورت نکته جالبی را عنوان کرد و نوشت که  که او طلسم 46 ساله را شکست. اپتا گزارش داد که عمر مارموش در یک ربع اول مسابقات لیگ آلمان در این فصل 5 گل به ثمر رساند.

اپتا اضافه کرد که آخرین بازیکن فرانکفورت که در 15 دقیقه ابتدایی بازی در بوندسلیگا گل‌های زیادی به ثمر رساند، برند هولزنبین در فصل 1976-1977 بود  (5 گل).

دیدگاه‌ها