کد خبر : 1985872 | 19 آذر 1402 ساعت 08:13 | 5.3K بازدید | 5 دیدگاه

جلالی و حردانی، پرتلاش اما بدون خلق موقعیت

جواد نکونام روی نفوذ دو وینگ بک خود مقابل فولاد برنامه داشت که جواب نگرفتند.

جلالی و حردانی، پرتلاش اما بدون خلق موقعیت

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بازی با فولاد فضای بیشتری در کناره‌ها در اختیار حریف قرار داد و فولادی‌ها با نفوذ از جناحین چندین مرتبه ضدحمله‌های سریعی شکل دادند.

با نیمکت‌نشینی کوین یامگا و حضور صالح حردانی، استقلال با نفوذهای پیاپی حردانی و جلالی سعی داشتند فشردگی میان میدان را کم‌تر کنند و سعی داشتند با نفوذ فول بک‌های تند و تیزی که دارند خلق موقعیت کنند، در مقابل محمد علی‌نژاد روز خوبی را پشت سرگذاشت و با سرعت بالایی که دارد هر زمان صاحب توپ شد با استفاده از فضایی که پشت حردانی ایجاد شده بود ضدحمله سریعی را شکل می‌داد.

1964695

استقلال در دیدارهای اخیر یکی از فول بک‌هایش را در حالت هجومی قرار می‌داد و سمت مخالف نزدیک به مدافعان و در حالت دفاعی باقی می‌ماند اما در این مسابقه نکونام تصمیم دیگری داشت.

این موضوع به حضور حردانی در ترکیب آبی‌ها مربوط نمی‌شود و حتی زمانی که حردانی در خط دفاع 3 نفره آبی‌ها قرار گرفت، کوین یامگا نفوذهای پرتعدادی انجام داد، البته با توجه به خصوصیات دفاعی و فیزیک مناسب‌تری که یامگا در اختیار دارد فولادی‌ها ضدحملات کمتری از آن سمت شکل دادند.

این تصمیم نکونام می‌تواند به دلیل فشردگی و تراکم بازیکنان در میانه میدان باشد که با این تاکتیک سعی در عرض دادن به بازی و فضاسازی در میانه میدان باشد.

ابولفضل جلالی و صالح حردانی در این بازی برخلاف نفوذهای پرتعداد و تلاش‌هایی که داشتند ارسال‌های خوبی روی دروازه نداشتند تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل و بدون خلق موقعیت جدی از جناحین به پایان برسد.

عکس: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها