کد خبر : 1985867 | 19 آذر 1402 ساعت 07:40 | 6.3K بازدید | 3 دیدگاه

الساندرو فلورنزی:

میلان چیزی برای از دست دادن ندارد، می‌جنگیم!

الساندرو فلورنزی، ستاره میلان، می‌گوید تیمش در بازی چهارشنبه شب مقابل نیوکسل چیزی برای از دست دادن ندارد و تا پایان خواهد جنگید.

میلان چیزی برای از دست دادن ندارد، می‌جنگیم!

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در رقابت‌های سری آ، مقابل آتالانتا در برگامو 3-2 شکست خورد. این تیم در رده سوم سری آ می‌ماند، اما از اینتر و یوونتوس در صدر جدول دور می‌شود.

بعد از این شکست، حالا آنها باید تمام تمرکز خود را روی دیدار روز چهارشنبه در سنت جیمزز پارک بگذارند، زیرا تنها یک پیروزی مقابل نیوکسل به همراه شکست پاری سن ژرمن مقابل بروسیا دورتموند این تیم را در لیگ قهرمانان اروپا نگه می‌دارد.

فلورنزی در پاسخ به سوالی درباره این وضعیت، گفت: «امید آخرین چیزی است که می‌میرد. این یک مسابقه همه یا هیچ است. اگر برنده شویم، حداقل می‌توانیم حضور در لیگ اروپا را تضمین کنیم، که هنوز یک رقابت مهم است و میلان می‌تواند در آن تورنمنت حرفی برای گفتن داشته باشد."

1964677

تیم‌هایی که در گروه لیگ قهرمانان اروپا سوم شده‌اند در ماه فوریه با یکی از تیم‌هایی که در گروه خود در لیگ اروپا نایب قهرمان شده‌اند به پلی آف می‌روند.
هنگامی که از فلورنزی پرسیده شد که آیا میلان اکنون باید با اسکودتو خداحافظی کند، اصرار داشت که هنوز برای تعیین قهرمان زمان هست: "زمانی که تابستان تیم را تشکیل دادیم، هدف روشنی داشتیم و آن رقابت در همه جام‌ها بود. من تمایل دارم تا ماه مارس واقعاً به جدول نگاه نکنم. احساس می‌کنم که ماه مارس یا آوریل زمانی است که می‌توانیم بفهمیم واقعا برای چه چیزهایی شانس داریم. بدیهی است که ما با جاه طلبی زیادی به ادامه فصل خواهیم پرداخت."

دیدگاه‌ها