کد خبر : 1985855 | 19 آذر 1402 ساعت 00:40 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

ادین ترزیچ:

وقتی اخراجی می‌دهیم حقمان باخت است!

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، می‌گوید بعد از اخراج شدن متس هوملز در بازی مقابل لایپزیش احتمال شکست خوردن را می‌داده است.

وقتی اخراجی می‌دهیم حقمان باخت است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم دورتموند در رقابت‌های بوندسلیگا، در مقابل لایپزیش شکست تلخ 3-2 را در خانه متحمل شد. این دومین شکست پیاپی این تیم در بوندسلیگا بود که باعث شده تا تیم ترزیچ در رده پنجم جدول قرار داشته باشد. ترزیچ، سرمربی دورتموند می‌گوید بعد از اخراج هوملس، تیمش باور به پیروزی را از دست داده است.

1964641

عملکرد امشب؟
"در زمانی که تیم کامل بود می‌توانستیم بازی را تغییر دهیم. بعد از ده نفره شدن هم همینطور، ما در این فصل نشان دادیم که می‌توانیم حتی در آن شرایط نتیجه را برگردانیم. این راه بسیار دشوار بود، اما از تیم و همچنین از تماشاگرانی که امروز هر کاری انجام دادند تا این نتیجه را برگردانند، تشکر می‌کنم."

کارت قرمز متس هوملس؟
"متس خودش این را می‌داند که اشتباه کرد. او نباید خطا می‌کرد، نه در حرکتی مثل این، و به خصوص نه در این دقیقه (15) از بازی. اخراج حتمی بود. اگر در دقیقه 75 یا 80 باشیم، شاید بتوانیم این ریسک را بکنیم. انگار قبول کردیم که برای گل خوردن و شکست آماده‌ایم."

بعد از اخراج احساس شکست کردید؟
"مطمئن نیستم که در صورت از دست دادن یک بازیکن، باید بازی را ببازید. امروز دیدید که ما هنوز تمام تلاشمان را می‌کردیم. ما زندگی را برای لایپزیش چه با توپ و چه بدون توپ سخت کردیم. اما تلاش‌های ما در پایان گل نداشت."

دیدگاه‌ها