کد خبر : 1985853 | 19 آذر 1402 ساعت 05:16 | 40.1K بازدید | 8 دیدگاه

ای کاش مثل او بودم

ستاره آلمان: گنابری را نابود کردید

لوکاس پودولسکی ستاره آلمانی سابق آرسنال از دوران بازی در کنار سرژ گنابری می‌گوید.

ستاره آلمان: گنابری را نابود کردید

به گزارش ورزش سه، سرژ گنبری یکی از بااستعدادترین مهاجمان اروپا شده و تماشای درخشش او در بایرن مونیخ برای هواداران آرسنال کار آسانی نیست. گنابری زمانی بازیکن آرسنال بود؛ زمانی که نوجوان بود از اشتوتگارت به شمال لندن سفر کرد و در این بین اولین گلش که سوانسی بود را قطعا خاطر خواهد داشت.
این ملی پوش آلمانی قبل از اینکه به وردربرمن فروخته شود، تنها 18 بار در ترکیب اصلی آرسنال حضور پیدا کرد و لوکاس پودولسکی ستاره آلمانی آرسنال در گفتگو با میرور درباره دوران حضور هموطنش در این تیم صحبت کرد: او بدشانس بود و مصدومیت‌های زیادی داشت. در تمرین خوب بود و شب‌ها با دوستان آلمانی و فرانسوی خود برای شام بیرون می‌رفتیم اما گنابری در جمع ما به دلیل رفتار سرمربی اعتماد به نفس کمتری داشت که کاملا منطقی است و او اولین نفر بود. او یک بازیکن دوپا، شوت‌زن، تکنیکی و تاکتیک فهم بود و سبک بازی او با من تفاوت زیادی داشت اما دوست داشتم من هم پای راستی به قدرت او داشتم. من واقعا از عملکرد او در بایرن خوشحال هستم.

1931490

گنابری در بایرن مونیخ بیش از 255 بازی انجام داده و 82 گل به ثمر رسانده و اگر چه در سال 2019 زمانی که در پیروزی 7 بر دو مقابل تاتنهام، از علاقه خود به تیم سابقش آرسنال گفت، باعث شد همیشه اخبار زیادی نسبت به احتمال انتقال او به آرسنال به وجود بیاید. با این حال قرارداد او در تابستان 2026 منقضی می‌شود و تا این زمان هر مشتری، باید برای او دست در جیب کند یا روزی بایرن مونیخ در فکر فروش وسوسه شود.

دیدگاه‌ها