کد خبر : 1985837 | 18 آذر 1402 ساعت 23:34 | 5.5K بازدید | 9 دیدگاه

پیولی: تیمم بی‌تجربگی می‌کند و اخراجی می‌دهد!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید، تیمش به خاطر ساده لوحی‌هایی خاص، کارت می‌گیرد و اخراجی می‌دهد.

پیولی: تیمم بی‌تجربگی می‌کند و اخراجی می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، میلان در سری آ مقابل آتالانتا 3-2 شکست خورد و از کورس قهرمانی با یوونتوس و اینتر، عقب افتاد. سرمربی این تیم بعد از بازی در نشستی خبری در ورزشگاه گیویس حضور دارد.

باختن به این شکل دردناک است؟
"بله، واضح است. ناامیدیم. ما می‌خواستیم به روند خوب خود ادامه دهیم و این توقف برای مسیر ما در قهرمانی بد خواهد بود. در نیمه اول ما خوب کار کردیم، سعی کردیم آنها به مشکل بیاندازیم، اما نتوانستیم این برنامه را خوب اجرا کنیم. در نیمه دوم، آنها بهتر عمل کردند، اما دوباره به بازی مسلط شدیم. اخراج کالابریا همه چیز را تغییر داد. اما سه گل خورده قابل توجیه نیست."
تیم شما در یک دور باطل قرار دارد؟
"تا زمان اخراج کالابریا، تیم به خوبی زمین را نگه داشت. ما با انرژی و با سخاوت تا آخر بازی کردیم، سپس اخراج او کارت‌های روی میز را کمی تغییر داد... هر چه زودتر بازیکنان مصدوم را بازیابی کنیم، راه حل‌های بیشتری برای این مواقع خواهیم داشت. ما باید ناامیدی امشب را به انرژی برای چهارشنبه تبدیل کنیم. ما می‌خواهیم به هر قیمتی در رقابت‌های اروپایی بمانیم."

1964607

رافائل لیائو چطور است؟
"او امروز تمرین بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. فردا یک تمرین ویژه تمام زمین برای او خواهیم داشت. اگر شرایطش خوب باشد، بازی خواهد کرد."
آیا با تیمتان به جای جلو به عقب نگاه می‌کنید؟
"اگر اشکال کارمان را پیدا نکنیم، واضح است که نمی‌توانیم به راه حل‌های احتمالی برسیم."
آیا هنوز به این شیوه بازی اعتقاد دارید؟
"فکر می‌کنم در سطح تاکتیکی، ما بازی بدی نداشتیم، روی چند موقعیتی که در آن‌ها خوب دفاع نکردیم، گل خوردیم. تیم در زمین عملکرد خوبی داشت."
تیم شما خیلی اخراجی می‌دهد؟
"نمی‌دانم. ما باید در این مورد باهوش‌‍تر باشیم، تا اینجای کار 5 اخراج داشته ایم... اینها ساده لوحی‌هایی هستند که باید روی آنها کار کنیم."

دیدگاه‌ها