کد خبر : 1985792 | 18 آذر 1402 ساعت 21:22 | 18K بازدید | 26 دیدگاه

اعتراف توخل: صحبت‌های من تمرکز تیم را به هم زد

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پس از باخت ۵-۱ مقابل فرانکفورت می‌گوید به تیمش کاملاً اعتماد دارد و باخت امروز را عجیب دانست.

اعتراف توخل: صحبت‌های من تمرکز تیم را به هم زد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در یک بازی عجیب با نتیجه سنگین ۵-۱ شکست خورد. این اولین باخت این فصل باواریایی‌ها بود. توخل در صحبت‌هایش پس از بازی دیدگاهش درباره این باخت را ارائه داد.

باخت ۵-۱؟
ما مستحق باخت بودیم. بازی عجیبی بود. ما از لحاظ ایکس جی بازی را بردیم، اما فرانکفورت امروز همه کارها را انجام داد. خوب بازی نکردیم، اما نتیجه کمی عجیب بود. ما همه با هم هستیم. مربی و بازیکن در این باخت سهیم هستیم. وقتی یک هفته کامل تمرین دارید و بعد اینطور بازی می‌کنید قطعا مقصر هستید.

دلیل این شکست چه بود؟
تمرین خوبی داشتیم اما هنوز آماده نبودیم. باید از خود بپرسیم که چرا امروز این گونه بازی کردیم. تمایل و اشتیاق برای بردن یک بازی خارج از خانه وجود نداشت. نمی‌دانم چرا اینطور بودیم. بازیکنان از لحاظ روحی مشکل داشتند.

1964490

واکنش تیم به شکست؟
من به تیمم اعتماد کامل دارم. ما می‌توانیم از این باخت درس بگیریم. البته باید بجز درس گرفتن امروز را فراموش کنیم چون تأثیر منفی آن بر روان‌مان فاجعه خواهد بود. در روز سه‌شنبه به زمین برمی‌گردیم و در اولدترافورد برای بازگشت به پیروزی تلاش خواهیم کرد.

سبک بازی تیم؟
ما انتظار داشتیم فرانکفورت ۴ دفاعه بازی کند، همین اتفاق هم افتاد اما قبل از بازی روی ترکیب به نظر می‌رسید که پنج دفاعه هستند. با تیم قبل از بازی در این مورد صحبت کردم که به نظرم اشتباه بود. تمرکز را از چیزی که واقعا می‌خواستیم دور کردیم. این احتمالاً یک تکه از پازل باخت امروز بود.

مصاحبه نکردن بازیکنان بعد از بازی؟
پاسخ‌هایی که در زمین می‌دهیم مهم‌ هستند، نه پاسخ‌هایی که در مصاحبه‌ها می‌دهیم.

دیدگاه‌ها