کد خبر : 1985649 | 18 آذر 1402 ساعت 14:02 | 26.1K بازدید | 13 دیدگاه

بالده با عصبانیت ورزشگاه را ترک کرد

عصبانی از ژاوی: حق من بود بازی کنم

الکس بالده از اینکه دو بازی متوالی ژاوی به کانسلو در سمت چپ میدان داده و برابر اتلتیکو یک دقیقه هم به میدان نرفت، خشمگین شده بود.

عصبانی از ژاوی: حق من بود بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، الکس بالده این روزها عصبانی است و البته تا حدی می‌توان حق را هم به او داد. 

در هفته‌های اخیر بالده جایگاه ثابتش در بارسا را از دست داده  و ژاوی روی ژوائو کانسلو در سمت چپ حساب کرده است. مربی بارسا بالده را در دو بازی اخیر برابر پورتو و اتلتیکو روی نیمکت گذاشت و جانشین او نیز عالی کار کرد. ژوائو که پست اصلی‌اش دفاع راست است، برابر پورتو گل زد و مقابل اتلتیکو نیز از خوب‌های بارسا بود. او در سیتی نیز سابقه بازی در سمت چپ را داشت.

1939416

علی‌رغم ایمان و اعتقادی که ژاوی به مدافع جوان خود دارد، او به صراحت اعلام کرده است که رقابت سختی در تیم وجود دارد و بالده باید برای جایگاهش بجنگد. بالده حتی به اردوی اخیر تیم ملی اسپانیا نیز دعوت نشد و زنگ خطر برای او به صدا درآمده است.

امروز موندو دپورتیوو فاش کرد که بالده در پایان بازی بارسا-اتلتیکو، با عصبانیت راهی رختکن شده و بدون اینکه با کسی حرف بزند، مستقیم راهی خانه شده است. مدافع چپ محصول لاماسیا دقایق زیادی کنار زمین مشغول گرم کردن بود و باور نمی‌کرد که ژاوی یک دقیقه هم به او میدان ندهد.

بالده اما اخیرا با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام که در آن لبخند بر لب داشت سعی داشت نشان دهد خشم او لحظه‌ای بوده و در واقع مشکلی با ژاوی ندارد. اکنون باید دید او فردا شب برابر خیرونا به سمت چپ خط دفاعی بارسا برمی‌گردد یا باید یک نیمکت‌نشینی دیگر را تجربه کند.

دیدگاه‌ها