کد خبر : 1985476 | 18 آذر 1402 ساعت 05:14 | 36.6K بازدید | 9 دیدگاه

حسرت بایرن و پی‌اس‌جی: قیمت این ستاره فضایی شد

مدیران بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن از این که زودتر برای جذب مارکوس تورام، ستاره اینتر، اقدام نکردند پشیمان هستند.

حسرت بایرن و پی‌اس‌جی: قیمت این ستاره فضایی شد

به گزارش "ورزش سه"، تورام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد و به‌صورت رایگان به باشگاه اینتر پیوست و حالا به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شده است. 

او در حالی تصمیم گرفت پیراهن این تیم را به تن کند که مدیران میلان هم مذاکراتی با نمایندگان او انجام داده بودند که خیلی جدی نبود اما پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ دو باشگاهی بودند که شرایط این بازیکن را به دقت زیر نظر داشتند. 

با این حال، استعداد و توانایی‌هایی که این مهاجم فرانسوی در چند فصل اخیر به نمایش گذاشته بود نتوانست مدیران این دو باشگاه را متقاعد کند که به‌صورت جدی برای جذب او اقدام کنند و حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که آن‌ها از این اقدام بسیار پشیمان هستند. 

1934314

عملکرد خوب این بازیکن که در طول 19 دیداری که در تمامی رقابت‌های برای اینتر انجام داده موفق شده شش گل به ثمر برساند، باعث شده که قیمت او تا حدود 70 میلیون دلار افزایش پیدا کند. او همچنین تا به حال شش پاس گل در سری آ برای هم تیمی‌هایش ارسال کرده و از این نظر در صدر جدول بهترین پاسورهای این رقابت‌ها قرار دارند. 

تورام بلافاصله پس از پیوستن به اینتر به بازیکن ثابتی در ترکیب اصلی این تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی تبدیل شد و ارتباط خوبی که در زمین با لائوتارو مارتینز برقرار کرد به او کمک بسیاری کرده است. قرارداد این بازیکن با این باشگاه تا ژوئن سال 2028 میلادی ادامه دارد. 

دیدگاه‌ها