کد خبر : 1985461 | 17 آذر 1402 ساعت 15:55 | 11.6K بازدید | 33 دیدگاه

بهترین‌های ماه لیگ برتر: برنده‌های عجیب و غریب!

انتخاب اریک تن‌هاخ و هری مگوایر به عنوان بهترین سرمربی و بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس تعجب بسیاری را به همراه داشته است.

بهترین‌های ماه لیگ برتر: برنده‌های عجیب و غریب!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از فوتبال‌دوستان و حتی هواداران منچستریونایتد از دیدن اسم تن‌هاخ و مگوایر در بین نامزدهای دریافت جایزه برترین سرمربی و بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس متعجب شدند. 

عملکرد پر فراز و نشیب این تیم در چند هفته اخیر باعث شده بود که آن‌ها چندان از نتایج به دست آمده توسط این مربی هلندی و ستاره‌های این تیم راضی نباشند و شاید کمتر کسی حدس می‌زد که هردوی آن‌ها موفق به دریافت این جایزه شوند.

اما صفحه رسمی لیگ برتر انگلیس دقایقی قبل با انتشار پستی اعلام کرد که هری مگوایر را به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب کرده و دلیل این انتخاب عملکرد خوب و قدرتمند و منسجم او در قلب خط دفاعی منچستریونایتد بوده است. 

1963920

هرچند باید به این نکته اشاره کرد که این مدافع انگلیسی در طول چند هفته اخیر و با فرصتی که به دلیل مصدومیت رافائل واران و لیساندرو مارتینز به دست آورد توانست عملکرد خوبی را در ترکیب تیمش ارائه کند و با نمایش ضعیف فصل گذشته فاصله بسیار زیادی گرفته است. 

این صفحه همچنین دقایقی قبل اعلام کرد که تن‌هاخ هم به دلیل نتایج قابل قبول شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس در یک ماه گذشته به عنوان مربی برتر ماه نوامبر این رقابت‌ها انتخاب شده است. او موفق شد تیمش را به سه پیروزی بدون دریافت یک گل برساند و به همین دلیل این جایزه به او اهدا شده است.

1963921

همچنین گل تماشایی الخاندرو گارناچو برابر اورتون که با ضربه برگردان به ثمر رسید و تحسین بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان و رسانه‌ها را به دنبال داشت هم همان طور که انتظار می‌رفت به عنوان بهترین گل ماه نوامبر لیگ برتر انتخاب شد تا یونایتد جوایز این ماه را درو کرده باشد. 

1963981

دیدگاه‌ها