کد خبر : 1985317 | 17 آذر 1402 ساعت 04:30 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاکدل می‌خواهد بهترین گلزن پیکان شود

تصادفی که انگیزه مهاجم باتجربه را بیشتر کرد!

حامد پاکدل بعد از حادثه‌ای که برایش پیش آمد، حالا برای گلزنی در دومین بازی متوالی تلاش خود را به کار گرفته است.

تصادفی که انگیزه مهاجم باتجربه را بیشتر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم باتجربه پیکان که در بازی گذشته تیمش مقابل آلومینیوم اراک تک گل خودروسازان را به ثمر رساند، حالا با انگیزه خوب در تمرینات تیمش حاضر است و امیدوار است نمایش مطلوبی مقابل ذوب‌آهن داشته باشد.

پاکدل بعد از گلزنی در بازی با آلومینیوم یک اتفاق تلخ را هم پشت سر گذاشت؛ او دچار سانحه تصادف شد و با وجود واژگونی خودرو اما خودش جان سالم به در برد. این مهاجم باتجربه بعد از یکی دو روز استراحت و رسیدگی به امور شخصی بعد از تصادف به تمرینات خودروسازان برگشت و کارش را جلو برد.

1963658

مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات روزهای گذشته پیکان نیز با روحیه‌ای مناسب حضور یافته و خودش را برای دیدار با ذوب‌آهن آماده کرده است. پاکدل امیدوار است با شرایط خوب مقابل ذوب‌آهن قرار بگیرد و بدش نمی‌آید با گلزنی مجدد برای تیمش به بهترین گلزن پیکان در فصل جاری نیز تبدیل شود.

او تاکنون دو بار برای پیکان گلزنی کرده است؛ پرسپولیس و آلومینیوم تیم‌هایی بودند که پاکدل دروازه آنها را باز کرده و این در حالی است که سامان نریمان جهان با 3 گل زده بهترین گلزن پیکانی‌هاست. حالا با حضور عنایتی در راس کادرفنی پیکان پاکدل شرایط بهتری از نظر روحی پیدا کرده و امیدوار است تعداد گل‌های زده خود را به عدد سه برساند و به همراه نریمان جهان بهترین گلزن تیمش باشد.

گفتنی است دیدار پیکان و ذوب‌آهن ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها