کد خبر : 1985288 | 16 آذر 1402 ساعت 17:55 | 13.6K بازدید | 15 دیدگاه

نفس راحت خمس در هوای سنگین سیرجان

تراکتور در یک بازی حساس و نفسگیر با یک گل، گل‌گهر سیرجان را شکست داد تا تقابل دو مربی خارجی لیگ به سود پاکو خمس بشود.

نفس راحت خمس در هوای سنگین سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر گل‌گهر سیرجان میزبان تراکتور تبریز بود که نهایتا این دیدار با گل دقیقه ۴۳ گوستاوو واگنین با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتوری‌ها به پایان رسید.

این بازی خیلی نزدیک، فیزیکی، بسیار پربرخورد و پرخطا بود که تراکتور در آن برتری نسبی داشت و توانست با استفاده از همین برتری بازی را ببرد.

در کل بازی سه موقعیت صددرصد گل وجود داشت که دو تای آن مال تراکتور بود و یکی سهم گل گهر که تیم میزبان نتوانست از تنها فرصت خود بهره لازم را برای کسب امتیاز ببرد.

دو تیم با روش‌های مختلف همدیگر را محک زدند و چندبار تغییر تاکتیک دادند. نفرات جایگزین نیز عملکرد نسبتا خوبی داشتند و در نهایت این تراکتور بود که برنده بازی شد.

1963613

جدال گل گهر و تراکتور یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته بود و تراکتور بعد از اتفاقات تلخی که به دنبال شکست مقابل استقلال تجربه کرد، بالاخره به یک آرامش نسبی رسید. پاکو خمس در هوای سنگین سیرجان که به دلیل ارتفاع می‌توانست روی بازی تاثیر بگذارد یک نفس راحت پس از برد کشید.

تراکتوری‌ها تا نیم فصل قرعه خیلی سختی ندارند. آنها در سه‌ هفته باقی مانده از نیم فصل با پیکان، ملوان و صنعت نفت بازی دارند و می‌توانند روند رو به جلوی خود را حفظ کنند.

حالا پاکو خمس یک نفس راحت می‌کشد و باید از فردا آماده ریکاوری و آغاز تمرینات برای راضی نگه‌داشتن هواداران تراکتور بشود.

📸عکس: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها