کد خبر : 1985189 | 16 آذر 1402 ساعت 09:40 | 13.2K بازدید | 22 دیدگاه

تن‌هاخ: در انگلیس برنده نباشی، کشته می‌شوی!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که تیمش به شایعات اهمیتی نمی‌دهد و آن‌ها با هیچ‌گونه بحرانی مواجه نیستند.

تن‌هاخ: در انگلیس برنده نباشی، کشته می‌شوی!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد.

تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ که پس از شکست مقابل نیوکسل با حواشی زیادی روبه‌رو بود اکنون با این برد به رده ششم جدول رسیده است.

تن‌هاخ پس از بازی درباره شرایط تیمش گفت: "این وضعیت به نتایج مربوط می‌شود اما برای به دست آوردن نتیجه مناسب، به عملکرد خوب نیاز دارید. ما همیشه در مورد نیوکسل صحبت می‌کنیم. هفته گذشته 3 بازی انجام دادیم، در 2 بازی خوب بودیم اما همه در مورد آن بازی که بد بودیم، صحبت می‌کنند. وقتی ما بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم، شما باید در تیم تغییر ایجاد کنید. واضح است که ما می‌خواستیم اوضاع را درست کنیم. هواداران همیشه پشت ما هستند اما  همیشه باید آن‌ها را راضی نگه داریم."

عملکرد تیم؟

این لیگ بسیار قوی است و همان‌طور که شما می‌گویید همه می‌توانند یکدیگر را شکست دهند. وقتی نتوانی در این لیگ برنده شوی، کشته می‌شوی! اگر روز شنبه اینطور نباشیم، کشته می‌شویم. اینجا فقط خوب بودن کافی نیست، باید بهتر عمل کنی.

اهمیت برد و باخت در لیگ برتر؟

وقتی برنده می‌شوی، می‌توانی 24 ساعت لذت ببری، اما وقتی می‌بازی، فقط باید 24 ساعت عزاداری کنی. پرس تیم باید همیشه خوب باشد، نه فقط امروز. ما در مقایسه با شنبه بهتر شده بودیم. من همیشه می‌توانم شکایت داشته باشم اما از نتیجه و عملکرد راضی هستیم. ما لیاقت این برد را داشتیم. ما در مسیر درستی پیش می‌رویم. این تیم خوب می‌شود و این پروژه خوب پیش می‌رود.

1963440

شایعات ناآرامی در رختکن؟

من به شایعات اهمیتی نمی‌دهم. آن‌ها به آن عادت کرده‌اند. در آژاکس هم همین‌طور بود آنجا یک کشور کوچکتر با جمعیت کمتر بود. زمانی که در یک روز در بهترین فرم نباشید، کتک می‌خورید! شما باید در بهترین حالت خود باشید. وقتی نباشی، کشته می‌شوی. ما این را می‌دانیم و در هر بازی به نگرش درست نیاز داریم."

بحران؟

بحران؟ نه ما چنین چیزی نداریم. ما آرامش خود را حفظ می‌کنیم و می‌دانیم که باید چه چیزی بسازیم. ما در مسیر درستی پیش می‌رویم. این تیم می‌تواند موفق باشد.

دیدگاه‌ها