کد خبر : 1985097 | 15 آذر 1402 ساعت 20:46 | 45.8K بازدید | 3 دیدگاه

زمان انتقام برای طارمی فرا رسید

مهاجم ایرانی پورتو به دنبال جبران شکست تیمش در دیدار مقابل استوریل است.

زمان انتقام برای طارمی فرا رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو در فصل 24-2023 لیگ برتر پرتغال که 12 بازی انجام داده و 28 امتیازی و تیم سوم جدول است، دو شکست داشته که اگر یکی از آنها اتفاق نمی‌افتاد و برد را به همراه داشت، یاران مهدی طارمی در حال حاضر هم‌امتیاز با اسپورتینگ لیسبون صدرنشین بودند ولی امشب فرصت جبران برابر تیمی که برابر آن بازنده شدند، وجود دارد.

رقابت‌های هفته دوم لیگ کاپ پرتغال امشب دنبال می‌شود که در یکی از این بازی‌ها در گروه D ، تیم فوتبال پورتو با بهره‌مندی از مهدی طارمی در فهرست نفراتش، از ساعت 21:30 (به وقت ایران) مقابل استوریل قرار خواهد گرفت؛ تیمی که در تنها دیدارش در این مسابقات موفق به کسب پیروزی شده است.

1963276

مهدی طارمی که چهار شب قبل طلسم شکنی کرد و دوباره موفق به گلزنی برای پورتو در دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو شد، امیدوار است امشب هم که در ترکیب تیمش برابر استوریل قرار گرفته، این کار را انجام بدهد.

پورتو یک ماه و سه روز قبل در لیگ برتر پرتغال و در حالی که مهدی طارمی را 63 دقیقه در زمین داشت، با نتیجه یک بر صفر مقابل استوریل شکست خورد ولی امشب به دنبال جبران آن باخت در اولین دیدارش در فصل جدید رقابت‌های لیگ کاپ است.

ستاره ایرانی پورتو که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، سال گذشته در پنج بازی خود در لیگ کاپ دو گل زد که امشب هم به دنبال اولین گل فصل خود در این رقابت‌ها است.

دیدگاه‌ها