کد خبر : 1984931 | 15 آذر 1402 ساعت 00:50 | 22.8K بازدید | 5 دیدگاه

شاهکار زنان اسپانیا: کامبک باورنکردنی در لیگ ملت‌ها

تیم ملی زنان اسپانیا با وجود شکست ۳-۱ در نیمه اول مقابل سوئد، موفق شد در نیمه دوم ۴ گل بزند و با نتیجه ۵-۳ به پیروزی برسد.

شاهکار زنان اسپانیا: کامبک باورنکردنی در لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته ششم لیگ ملت‌های اروپا، تیم‌های اسپانیا و سوئد به مصاف همدیگر رفتند. اسپانیا تا پیش از این دیدار از ۵ بازی گذشته‌اش، ۴ برد کسب کرده بود و فقط مقابل ایتالیا متحمل شکست ۳-۲ شده بود. آنها در این بازی در حالیکه با نتیجه ۳-۱ عقب بودند، در یک ۴۵ دقیقه طوفانی ۴ گل زدند و ۵-۳ بازی را بردند.

سوئد در دقیقه ۱ نیمه اول توسط جولیا اولمه به گل رسید. با اینکه اسپانیا با گل دقیقه ۱۱ سالما پارالوئلو، مهاجم بارسلونا بازی را مساوی کرد، اما سه دقیقه بعد کوزواره اصلانی، هافبک میلان دوباره سوئد را پیش انداخت.

1962991

سوئدی‌ها در دقیقه ۲۹ هم توسط استینا بلک‌استنیوس به گل رسیدند و بازی را ۳-۱ کردند. نیمه اول رویایی سوئد با همین نتیجه به پایان رسید و ۱۵ دقیقه بعد کابوس نیمه دوم آغاز شد.

اسپانیا در دقیقه ۵۱ نیمه دوم با گل آتنا دل کاستیلو، اختلاف را به یک گل رساند. در حالی که سوئد برای حفظ نتیجه تلاش می‌کرد و نیم‌نگاهی هم به ضدحمله‌ها داشت، اسپانیا در دقیقه ۷۸ با گل ماریونا کالدنتی بازی را مساوی کرد. سه دقیقه بعد فیاما بنیتز گل چهارم اسپانیا را هم زد تا سوئد را به مرز نابودی بکشاند.

1962990

رویای سوئد از کسب برد به به‌دست آوردن یک تساوی مقابل اسپانیا رسیده بود. آنها قصد داشتند برای گل مساوی حمله کنند اما اسپانیا دست‌بردار نبود و در دقیقه ۸۹ کالدنتی موفق شد با یک گل دیگر کار سوئد را تمام کند.

بازی در نهایت با درخشش زنان بارسلونا و رئال مادرید و خلق این کامبک تماشایی و چشم‌نواز با نتیجه ۵-۳ به سود اسپانیا به پایان رسید.

1962992

دیدگاه‌ها