کد خبر : 1984652 | 13 آذر 1402 ساعت 23:34 | 13.4K بازدید | 19 دیدگاه

رسمی: جود بلینگام پسر طلایی سال ۲۰۲۳ شد

جود بلینگام به صورت رسمی به عنوان پسر طلایی سال ۲۰۲۳ انتخاب شد.

رسمی: جود بلینگام پسر طلایی سال ۲۰۲۳ شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته رسانه‌ها اعلام کردند که جود بلینگام به عنوان بهترین بازیکن جوان سال ۲۰۲۳ انتخاب شده است و جایزه‌اش را در مراسمی که از سمت توتو اسپورت تدارک دیده شده است، دریافت خواهد کرد.

او امروز به منظور حضور در این مراسم، از مادرید به تورین رفت و حالا به صورت رسمی اعلام شد که جود بلینگام، برنده پسر طلایی ۲۰۲۳ است.

1962519

او پس از پیوستنش به رئال مادرید عملکرد خارق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت و رکوردهای گلزنی بازیکنان رئال در بازی‌های اول‌شان را یکی‌ پس از دیگری شکست. نمایش‌های شگفت‌انگیز او به حدی بوده است که بسیاری حتی او را بالاتر از کریستیانو رونالدو قرار داده‌اند و معتقد هستند او می‌تواند با ادامه این روند در تاریخ رئال از فوق ستاره پرتغالی هم تاثیرگذارتر باشد.

ستاره رئال امشب برنده دو جایزه پسر طلایی شد. یکی از آنها به انتخاب داوران بود و دیگری هم با نظرسنجی آنلاین بین هواداران. بلینگام پس از دریافت این دو جایزه گفت: «متشکرم. من بسیار خوشحالم که به این گروه از بازیکنان خاص در رئال مادرید پیوستم. از بردن جایزه پسر طلایی بسیار خوشحالم. می‌خواهم هر روز بهتر شوم و به رئال مادرید کمک کنم. تمرکز من فقط روی این مورد است.

1962518

رئال مادرید بهترین تیم جهان است و خوشحالم که فرصت بازی در اینجا را دارم. به برنده شدن جایزه پسر طلایی افتخار می‌کنم. راز من مسئولیت‌پذیری از زمان کودکی در آکادمی است. عاشق این کار هستم. از دعوت شما به این شهر زیبا متشکرم، هوا کمی سرد است اما همه چیز عالی است.»

1962520

دیدگاه‌ها