کد خبر : 1984640 | 13 آذر 1402 ساعت 22:40 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

تیاگو موتا در راه ژوزه مورینیو:

فدراسیون فوتبال ایتالیا به مربیان معترض رحم نمی‌کند!

تیاگو موتا به دلیل اظهارات تند علیه داوران و VAR با جریمه یا محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا مواجه می‌شود.

فدراسیون فوتبال ایتالیا به مربیان معترض رحم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل اظهارات تیاگو موتا علیه داوران و VAR، پرونده‌ای درباره اتهامات این مربی باز کرده است. این تحقیقات پس از آن آغاز شد که او بعد از بازی مقابل لچه نتوانست خشم خود را کنترل کند.

لچه به لطف پنالتی دقیقه 90+10 که توسط VAR تایید شده بود مقابل بولونیا به گل تساوی رسید و از شکست فرار کرد. قضاوت این بازی برعهده لوئیجی ناسکا بود که پس از بازی مورد انتقاد شدید موتا قرار گرفت.

او پس از بازی گفت: "من واقعا در بازی‌هایی که ناسکا داور است، بدشانس هستم. یادم می‌آید که او در تورین چه کرد و در بازی اسپتزیا-لاتزیو چه کرد، این یک قسمت دیگر است. مواردی وجود دارد که VAR از یک ابزار تبدیل به سلاح می‌شود، من عصبانی هستم."

1962472

اظهارات موتا به دلیل عصبانیت پس از نتیجه نگرفتن تیمش، او را با سرنوشتی مانند ژوزه مورینیو مواجه کرده است. مربی پرتغالی البته قبل از بازی با ساسولو از انتخاب فدراسیون فوتبال ایتالیا برای داور این بازی ابراز نگرانی کرده بود. همین مسئله موجب شد تا زیر ذره بین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار بگیرد.

اکنون رسانه‌های ایتالیایی خبر می‌دهند که تحقیقات کمیته انضباطی درمورد پرونده موتا آغاز شده است. پس از بررسی تمامی شواهد و تایید رای از سوی کمیته انضباطی، باشگاه بولونیا باید دفاعیات موتا را ارائه کند تا پس از آن رای نهایی صادر شود.

دیدگاه‌ها