کد خبر : 1984539 | 13 آذر 1402 ساعت 14:54 | 22.1K بازدید | 19 دیدگاه

صخره مصری به داد گایاردو می‌رسد

حجازی، کاپیتان الاتحاد مقابل سپاهان

هواداران الاتحاد عربستان پس از مدت‌ها منتظر بازگشت احمد حجازی، مدافع مصری این تیم، به میادین هستند.

حجازی، کاپیتان الاتحاد مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، حجازی که در هفته‌های پایانی فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی زانو شده بود، ماه گذشته و پس از بهبود مصدومیت خود به تمرینات الاتحاد بازگشت. در این مدت غیبت حجازی 32 ساله تاثیر منفی بر خط دفاعی الاتحاد داشت، چرا که این بازیکن مصری فصل گذشته یکی از مهم‌ترین مهر‌ه‌های این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ عربستان بود.

حجازی بعد از 6 ماه غیبت قرار است امشب اولین بازی خود را در دیدار الاتحاد مقابل سپاهان اصفهان در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد. اما چرا بازگشت احمد حجازی تا این حد برای الاتحاد مهم است؟

با توجه به اینکه تنها 6 روز مانده تا آغاز مسابقات این تیم در جام باشگاه‌های جهان در عربستان سعودی باقی‌مانده است، بازگشت حجازی از اهمیت بالایی برای الاتحاد برخوردار است.

1950475

الاتحاد در افتتاحیه این مسابقات با اوکلند سیتی نیوزلند دیدار خواهد کرد و برنده این مسابقه در دور بعد به مصاف الاهلی مصر می‌رود. بنابراین در شرایطی که الاتحاد در طول فصل جاری در خط دفاعی آسیب‌پذیر ظاهر شده است، بازگشت حجازی یک راه‌حل عالی برای مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی الاتحاد، خواهد بود.

الاتحاد فصل گذشته با حضور احمد حجازی در خط دفاعی بسیار مستحکم ظاهر شد و در تمام مسابقات فصل گذشته تنها 13 گل دریافت کرد اما در فصل جاری لیگ عربستان که تاکنون 15 هفته از آن سپری شده است، 15 گل دریافت کرده است.

علاوه بر این، الاتحاد به لطف حضور حجازی در رقابت‌های فصل گذشته لیگ عربستان تنها دو بار شکست خورد و این در حالی است که در این فصل 3 بار شکست خورده است. حجازی همچنین توانست فصل گذشته پس از سال‌ها الاتحاد را برای کسب عنوان قهرمانی هدایت کند.

احمد حجازی از تابستان 2021 و از وست برومویچ آلبیون به الاتحاد منتقل شد و 80 بازی برای این تیم انجام داد که در آن 10 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. او همچنین قهرمان سوپرجام و قهرمان لیگ عربستان شد.

دیدگاه‌ها