کد خبر : 1984498 | 13 آذر 1402 ساعت 12:21 | 19.1K بازدید | 19 دیدگاه

می‌خواست گل بزند

ژوائو به من گفته بود برای اتلتیکو نقشه‌ دارد

رونالد آرائوخو از پیروزی بارسا برابر اتلتیکو خوشحال بود و از گفت‌وگوی خودش قبل از بازی با ژوائو حرف زد.

ژوائو به من گفته بود برای اتلتیکو نقشه‌ دارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باید دیشب اتلتیکو را شکست می‌داد تا از قافله صدرنشینان عقب نماند و به هدف خود نیز رسید. تک گل ژوائو، آبی و اناری‌ها را به سه امتیاز حساس خانگی رساند. به این ترتیب بارسا از اتلتیکو پیشی گرفت و ستاره پرتغالی نیز توانست بهترین انتقام ممکن را از دیگو سیمئونه بگیرد.

1962237

رونالد آرائوخو، کاپیتان بارسا، از این برد بسیار خوشحال بود و گفت: «خوشحالم ولی معتقدم باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. ما شانس‌هایی داشتیم که دومی و سومی را بزنیم ولی نشد. البته باید اشاره کنم که اینیاکی پنیا نیز دو شانس خوب را از اتلتیکو گرفت و اجازه نداد در دقایق پایانی که حریف فشار وارد کرده بود، پیروزی را از دست بدهیم.»

کاپیتان ادامه داد: «می‌دانستیم که باید ببریم و به خودمان ایمان داشتیم. سعی کردیم برنامه‌های ژاوی را به درستی در زمین پیاده کنیم و این برد یک قدم رو به جلوی مهم بود. پورتو و اتلتیکو را بردیم و حالا باید خیرونا را هم ببریم تا این چالش دو هفته‌ای سخت را با موفقیت صد درصدی تمام کنیم.»

1962238

آرائوخو در مورد انگیزه‌های فلیکس گفت: «او به من گفته بود که استرس خاصی برای این بازی ندارد و خیالش راحت است با این حال گفته بود که انگیزه‌هایش چقدر بالاست و می‌خواهد خودش را برابر اتلتیکو ثابت کند. مهم نبود گل بزند یا پاس گل بدهد. او می‌خواست کمک کند بارسا برنده شود و با گلزنی این کار را انجام داد.»

دیدگاه‌ها