کد خبر : 1984493 | 13 آذر 1402 ساعت 11:49 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

مراسم وداع ستاره جدید بارسا: دنبال رویایم رفتم!

ویتور روکه، ستاره جدید بارسلونا، شب گذشته از هواداران و بازیکنان اتلتیکو پارانائنزه خداحافظی کرد.

مراسم وداع ستاره جدید بارسا: دنبال رویایم رفتم!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پارانائنزه اعلام کرد که جدایی روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی قطعی است و او راهی بارسلونا خواهد شد. 

این مهاجم 18 ساله که قراردادی طولانی مدت را تا سال 2031 با بارسلونا امضا کرده باید به زودی راهی اسپانیا شود تا در تمرینات این تیم حضور پیدا کند و به همین دلیل شب گذشته با هواداران اتلتیکو پارانائنزه خداحافظی کرد.

این بازیکن در این فصل موفق شد 18 گل برای تیمش به ثمر برساند و در جریان پیروزی 0-3 شب گذشته پارانائنزه موفق نشد دروازه سانتوس را باز کند اما پاس گلی را ارسال کرد. 

این آخرین حضور او در ورزشگاه خانگی این تیم بود و مراسمی هم برای ادای احترام به او تدارک دیده شده بود. این بازیکن در حالی از زمین بازی بیرون رفت که هواداران تیمش ایستاده برای او دست می‌زدند و تشویقش می‌کردند. 

1962226

ویدیویی روی نمایشگر موجود در ورزشگاه پخش شد که بهترین لحظات روکه با پیراهن این تیم را به نمایش گذاشت و پیراهنی هم به او اهدا شد که روی آن نوشته شده بود:« به زودی تو را خواهیم دید.»

روکه پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با TNT Sports اظهار داشت: «از زمانی که به این تیم آمدم، هواداران برخورد بسیار خوبی با من داشتند. ترک اتلتیکو پارانائنزه برایم غم‌انگیز است چون این هواداران همیشه و در هر شرایطی از من حمایت کردند. 

اما رفتن به اروپا رویای من است که حالا به آن رسیدم. امیدوارم که همه چیز خیلی خوب پیش برود. سعی می‌کنم روی ذهنم کار کنم تا با اشتیاق بیشتری به این مسیر ادامه دهم. تمام سال را برای رسیدن به این لحظه تلاش کردم و حالا بسیار خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها