کد خبر : 1984421 | 13 آذر 1402 ساعت 08:03 | 39.4K بازدید | 16 دیدگاه

به‌جامانده از دربی جنجالی ریاض

دعوا با رونالدو، روی اوتاویو تست شد

مدافع جنجالی این روزهای فوتبال عربستان یک تنش جالب با هم‌تیمی سابق مهدی طارمی در پورتو داشت.

دعوا با رونالدو، روی اوتاویو تست شد

به گزارش "ورزش سه"، حضور بعضی از بازیکنان در زمین فوتبال برای اطمینان از جنجالی شدن یک مسابقه کافی است. یکی از این نفرات علی البلیهی، مدافع میانی الهلال است که آوازه‌اش با کاشتن پرچم الهلال در زمین خانگی تیم النصر در سال‌های نه چندان دور پیچید.

البلیهی که در جام جهانی قطر با درگیری لفظی با لیونل مسی، بهت و تعجب ابرستاره آرژانتینی را برانگیخته بود، این بار برابر یکی دیگر از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال عرض اندام کرد و جنجال به پا کرد.

1962067
1962068

اما نکته اینجاست که تنش البلیهی با رونالدو تنها درگیری و جنجال این مدافع در دربی بزرگ فوتبال عربستان نبود و مدافع الهلال یک دعوای جالب هم با هم‌تیمی سابق مهدی طارمی داشت.

جایی که او این بار با اوتاویو وارد چالش شد و سعی کرد با لمس کردن صورت این ستاره پرتغالی، او را عصبانی کند. تلاشی که موفقیت‌آمیز هم بود هرچند برای هافبک زردپوشان دردسری مانند کارت داور در بر نداشت.

البلیهی در نهایت در یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های عمر ورزشی خود، پس از گل سوم تیمش از داخل تور دروازه خودش تماشاگران النصر را غیرقابل مشاهده نشان داد تا با دریافت کارت از سوی داور، از زمین بازی اخراج شود.

دیدگاه‌ها