کد خبر : 1984400 | 13 آذر 1402 ساعت 05:01 | 24.8K بازدید | 22 دیدگاه

ثبت جنجالی‌ترین صحنه دربی با حضور رونالدو!

تیم فوتبال الهلال در حالی برابر النصر به برتری رسید که این بازی چند دقیقه تحت تاثیر تنش‌های بین رونالدو و داور قرار گرفت.

ثبت جنجالی‌ترین صحنه دربی با حضور رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین مسابقه فوتبالی آسیا در هفته گذشته جمعه شب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار شد و الهلال موفق شد دربی عربستان سعودی برابر النصر را با سه گل به سود خود به پایان ببرد.

نکته جالب توجه این مسابقه ناکامی کریستیانو رونالدو در گلزنی علی‌رغم تلاش بی‌وقفه این بازیکن بود. او که پس از خلق چند موقعیت ناقص سرانجام در هنگام برقراری نتیجه یک بر صفر در جریان مسابقه، دروازه بونو را باز کرد، ناگهان با پرچم آفساید کمک داور مواجه شد، اما درنگ داور برای بررسی تصاویر آهسته توسط داور ویدئویی او را خوشبین کرد.

امید بالاترین بلاست! شاید اگر رونالدو از ابتدا امیدی به وی‌ای‌آر نداشت، این ناکامی و ردشدن گل برایش قابل‌قبول‌تر بود اما کشیده شدن کار به وی‌ای‌آر و تایید تصمیم داور باعث شد او «دو بار» حسرت بخورد.

1962017

پس از این اتفاق طولی نکشید که یک ضربه کرنر برای الهلال فرصت مناسب گلزنی با ارسال‌های خطرناک سالم الدوسری را فراهم کرد و این بار الکساندر میتروویچ گل دوم تیمش را وارد دروازه النصر کرد.

بلافاصله پس از ثبت این گل بازیکنان النصر به رهبری رونالدو به شدت به داور معترض شدند و اعتقاد داشتند مهاجم تنومند صربستانی در لحظه به ثمر رساندن گل، رونالدو را شارژ کرده است.

این اعتراض باعث شد تا بار دیگر تصاویر آهسته لحظه گلزنی از تماشای دیدن خوشحالی میتروویچ برای تماشاگران مهم‌تر باشد، اما باز هم تصمیم داور و همکارانش تغییر نکرد تا یکی از صحنه‌های جنجالی بزرگ این مسابقه به گل دوم آبی‌ها اختصاص پیدا کند و رونالدو برای دومین بار در متن جنجال داوری قرار بگیرد.

1962018

دیدگاه‌ها