کد خبر : 1984394 | 12 آذر 1402 ساعت 22:33 | 15.2K بازدید | 11 دیدگاه

بازگشت تیم مورینیو، ساسولو 2-1 شکست خورد

شوت سه امتیازی کریستینسن، رم در رتبه چهارم

تیم رم در سری آ در یک بازی خارج از خانه مقابل ساسولو 1-2 پیروز شد.

شوت سه امتیازی کریستینسن، رم در رتبه چهارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم رم بعد از کسب نتایج پرنوسان، نیاز به یک پیروزی خارج از خانه در سری آ برای بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی داشت. اتفاقی که نهایتا رخ داد و شاگردان مورینیو یک پیروزی مهم 2-1 خارج از خانه را بدست آوردند.

ویدئو: 318382

شاگردان مورینیو برای دستیابی به یک پیروزی امیدبخش، از ابتدای بازی دست به حمله زدند.

در دقیقه 10، پائولو دیبالا یک شوت زیبا را به گوشه دروازه میزبان فرستاد که دروازه‌بان این تیم، آندره‌آ  کنسیلی آن را به خوبی دفع کرد.

1961994

در دقیقه 25 شاگردان مورینیو، درحالی که توپ و میدان را عمدتا در اختیار داشتند و از هر سو دست به حمله می‌زدند، روی یک ضدحمله غافلگیر شدند. ماتئوس هنریک با یک ضربه پای راست در محوطه شش قدم روی ارسال دومنیک براردی به گل اول دست پیدا کرد.

شاگردان مورینیو چند بار سعی کردند حملات خوبی را روی دروازه حریف طرح‌ریزی کنند، اما هر بار اقداماتشان با قبل از رسیدن توپ به دروازه حریف توسط مدافعان بلوکه می‌شد تا این تیم با نتیجه 1-0 شکست خورده به رختکن برود.

در ابتدای نیمه دوم، سردار آزمون برای رم به میدان رفت.
در دقیقه 54 رم یک موقعیت جدی را درون محوطه جریمه از دست داد. ضربه پای راست روملو لوکاکو، به گوشه دروازه باز هم توسط دروازه‌بان ساسولو مهار شد.

در دقیقه 63 دنیل بلوکا، برای ساسولو با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا ساسولو نیم ساعت پایانی ده نفره باشد و امیدهای گلزنی برای رمی‌ها افزایش پیدا کند.

در دقیقه 76 روی یک خطا در محوطه جریمه ساسولو، خطای پنالتی برای جالوروسی اعلام شد و پائولو دیبالا این ضربه را به گل تبدیل کرد. مورینیو بعد این گل هوداران خودی را به طور کنایه آمیزی دعوت به آرامش کرد.

1961996
1961995

در دقیقه 82، راسموس کریستنسن پاس هوشمندانه دیبالا را از روی خط سمت راست محوطه جریمه با پای چپ به سمت چپ دروازه ساسولو فرستاد و میهمان را پیش انداخت. ضربه او با برخورد به مدافع ساسولو به طرز عجیبی کمانه کرد و به دروازه رفت.

1961998
1961997

بازی بدون اتفاق خاص دیگری با همین نتیجه به پایان رسید و رم در سری آ 24 امتیازی شد و هم‌امتیاز با ناپولی به دلیل تفاضل گل کمتر به رده پنجم جدول رفت.

دیدگاه‌ها