کد خبر : 1984384 | 12 آذر 1402 ساعت 21:35 | 25.1K بازدید | 9 دیدگاه

پوچتینو: هنوز هم دست‌هایم از استرس می‌لرزند

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، پس از پیروزی تیمش مقایل برایتون، می‌گوید آنها مستحق به دست آوردن ۳ امتیاز بودند و به شدت به این برد احتیاج داشتند.

پوچتینو: هنوز هم دست‌هایم از استرس می‌لرزند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در یک بازی پرتنش موفق شد برایتون را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد. مائوریسیو پوچتینو پس از این دیدار در مورد بخش‌هایی بازی نظراتش را ارائه داد.

کسب سه امتیاز؟
دیوانه‌کننده بود. این رقابتی‌ترین لیگ جهان است. هنوز هم دست‌هایم از شدت تنش می‌لرزند. ما بازی را خوب شروع کردیم و در زمان برابر بودن تعداد نفرات از آنها کاملا برتر بودیم. نیمه دوم کمی پیچیده بود اما باز هم قسمتی از برنامه‌مان را اجرا کردیم. در نهایت نتیجه عالی بود.

سبک بازی برایتون؟
برایتون تیم بسیار خوبی است و خوب بازی می‌کند. ما باید به دفاع می‌رفتیم اما با یک نفر کمتر گل سوم را هم به ثمر رساندیم. تیم خسته است، همه ما خسته هستیم اما در کل خوشحالیم. بعد از بازی با نیوکسل باید چهره متفاوتی از خودمان نشان می‌دادیم. به همین دلیل من خوشحال و راضی هستم.

اخراج گالاگر؟
فکر نمی‌کنم تصمیم داور درست بوده باشد. باید صحنه‌ را دوباره ببینم. ما باید شرایط داور را درک کنیم و البته او هم باید ما را درک کند.

عملکرد VAR؟
نمی‌دانم چه بگویم. تصمیماتشان را درک نمی‌کنم. چرا قصد داشتند در دقایق پنالتی صحنه کولویل را پنالتی بگیرند، و روی  پنالتی مودریک آنقدر صبر کردند. این بیشتر انتقاد است تا شکایت، آنها باید وضعیت را بهتر کنند. استفاده آنها از این تکنولوژی گاهی خیلی عجیب می‌شود. اما فعلا باید از برد خوشحال باشیم.

دیدگاه‌ها