کد خبر : 1984353 | 12 آذر 1402 ساعت 20:05 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان برای تیم عطایی بعد از برد دلچسب

پیمان اکبری از عملکرد شاگردانش مقابل شگفتی‌ساز لیگ تمجید کرد.

خط و نشان برای تیم عطایی بعد از برد دلچسب

به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری بعد از پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند گفت: "بازی خوب و جذابی بود، مخصوصاً در ست اول هر دو تیم بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشتند که از سطح دو تیم بالاتر بود. می‌دانستیم بازی سختی داریم، اما از نظر روانی آماده این بازی بودیم. بازیکنان اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که هر وقت اراده کنند نمایش خوبی دارند و امیدوارم این روند ادامه یابد."

ویدئو: 318342

او‌ا ا‌دامه داد: "فولاد سیرجان حریف هفته آینده پیکان صدرنشین لیگ است و ملی پوشان و کادر فنی خیلی خوبی را در اختیار دارد. این تیم از تیم‌های ریشه‌دار لیگ والیبال است که امسال سرمایه‌گذاری خیلی خوبی انجام داده و به همین دلیل کار سختی در سیرجان داریم. به تیم و اعتماد به نفس بازیکنان امیدوار شدم. امیدوارم بتوانیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و دست پر سیرجان را ترک کنیم."

اکبری در پایان گفت: "یکی از صحبت‌هایی که در روزهای اخیر با مدیرعامل باشگاه انجام داده‌ایم این است که برای نیم فصل نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف کنیم و چند بازیکن را به ترکیب اضافه کنیم. از رئیس سازمان لیگ درخواست کردیم که تیم‌ها در نیم فصل بتوانند یارگیری کنند. اگر این اتفاق رخ ندهد، کیفیت بازی‌ها شاید پایین بیاید. شاید برخی بازیکنان باشند در یک تیم عملکرد خوبی نداشته باشند، اما در تیم دیگری بتوانند نمایشی بهتر از خود نشان دهند. قوانینی گذاشته‌اند که پیکان در همان چارچوب یارگیری خواهد کرد."

دیدگاه‌ها