کد خبر : 1984339 | 12 آذر 1402 ساعت 19:21 | 22.6K بازدید | 15 دیدگاه

حتی با مدل موی جدید؛

نونیز فقط کلوپ را حرص می‌دهد (عکس)

داروین نونیز، مهاجم لیورپول، در بازی مقابل فولام، دو موقعیت بسیار عالی گلزنی را از دست داد.

نونیز فقط کلوپ را حرص می‌دهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز که در نیمه اول بازی مقابل فولام کار خاصی در خط حمله انجام نداد در نیمه دوم هم فقط یورگن کلوپ را حرص داد.

لیورپول در نیمه اول بازی توسط ترنت الکساندر آرنولد و الکسیس مک آلیستر به گل رسید و خط حمله قرمزها اثری روی نتیجه بازی نداشت.

مهاجم اروگوئه‌ای در بازی هفته چهاردهم لیگ برتر با مدل موی جدیدی به زمین رفت، اما همان روند قدیمی خود را طی کرد و مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.  

هواداران لیورپول امیدوار بودند نونیز در 45 دقیقه دوم با استفاده از فرصت‌های ایجاد شده خودی نشان دهد اما او دو موقعیت خیلی خوب را از دست داد.

1961908

بازیکن لیورپول که نیمه اول در جریان بازی اثری نداشت، در دقیقه 53 با پاس محمد صلاح روی یک ضدحمله خوب صاحب موقعیت شد که به تیرک افقی ضربه زد و فرصت خوبی را هدر داد.

این تنها هنرنمایی او در بازی امشب نبود. چند دقیقه بعد باز هم صلاح به او پاس داد و این بار در موقعیت تک به تک قرار گرفت که یک قدم با گلزنی فاصله داشت.

به جای ثبت سومین گل لیورپول در بازی امشب او بی‌دقت توپ را در فاصله کم با دروازه به بیرون زد و توپ آرام از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.

از آخرین گلی که نونیز برای لیورپول زده بیشتر از یک ماه می‌گذرد و اگر چه در مقدماتی جام جهانی موفق شد برای اروگوئه گلزنی کند اما همچنان در گلزنی برای لیورپول ناکام است.

دیدگاه‌ها