کد خبر : 1984255 | 12 آذر 1402 ساعت 13:56 | 53.2K بازدید | 9 دیدگاه

ناامید از ژاوی: ستاره بارسلونا در راه عربستان

مارکوس آلونسو، مدافع بارسلونا، پیشنهادهای جذابی از باشگاه‌های عربستانی دریافت کرده است.

ناامید از ژاوی: ستاره بارسلونا در راه عربستان

به گزارش "ورزش سه"، آلونسو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته چلسی را ترک کرد تا به رویای پوشیدن پیراهن بارسلونا و بازی برای این تیم برسد. 

او امیدوار بود که بتواند توجه ژاوی را جلب کند و اعتماد او را به دست آورد تا در ترکیب اصلی بارسا به میدان برود اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و او حالا به بازیکنی نیمکت نشین در این تیم تبدیل شده است. 

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که این بازیکن در این فصل امیدوار بود که بتواند دقایق بیشتری برای حضور در میدان فرصت داشته باشد و بتواند با بالده در پست دفاع چپ رقابت کند اما اضافه شدن ژوائو کانسلو کار را برایش تقریبا غیرممکن کرد. 

1917871

این مدافع اسپانیایی به خوبی از این موضوع خبر دارد که مدیران بارسلونا تصمیمی برای ارائه قرارداد جدید به او ندارند و همین باعث شده که از همین حالا به فکر آینده‌اش باشد و شرایطی که پیش‌رویش قرار دارد را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهد. 

آلونسو پیش از این پیشنهاداتی از منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید داشت اما حالا این پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی است که توجه او را به خود جلب کرده است. 

پیشنهادهایی از سوی عربستان به دست این بازیکن رسیده که بسیار جذاب است. آن‌ها حاضر هستند حتی برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی اقدام کنند اما آلونسو با وجود ناامیدی از اعتماد ژاوی تا تابستان برای ترک این باشگاه صبر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها