کد خبر : 1984233 | 12 آذر 1402 ساعت 12:45 | 24.1K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای عجیب ستاره رئال: تمام انگشتانم یخ زد!

آندری لونین، دروازه‌بان رئال مادرید، از این که ستاره‌های رئال اجازه هیچ حمله‌ای را به گرانادا ندادند چندان راضی نیست.

ادعای عجیب ستاره رئال: تمام انگشتانم یخ زد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان گرانادا بود و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

مصدومیت کپا آریسابالاگا تا حد زیادی برطرف شده اما او هنوز به اوج آمادگی نرسیده است تا بتواند در دروازه رئال مادرید حضور پیدا کند و همین باعث شد که لونین در این دیدار هم وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده داشته باشد. 

عملکرد خوب بازیکنان رئال و مدیریت این بازی باعث شد که آن‌ها فرصتی به تیم حریف برای حمله به سمت دروازه خودشان ندهند و لونین پس از پایان این دیدار شوخی جالبی با این اتفاق کرد. 

1959350

این دروازه‌بان اوکراینی که به احتمال زیاد در پایان فصل و با اتمام مهلت قراردادش از جمع بازیکنان رئال مادرید جدا خواهد شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «به لطف هم تیمی‌هایم، انگشتان من در طول این بازی امشب یخ زد.»

او سپس درباره شرایط رئال اضافه کرد: «با توجه به این که ما تعداد زیادی مصدوم داریم، توانستیم آمار خوبی را به ثبت برسانیم چون کسب این نتایج در غیاب 8 یا 9 بازیکن واقعا دشوار است اما ما به این مسیر پیروزی ادامه می‎‌دهیم، فوتبال خوبی ارائه می‌کنیم و در صدر جدول قرار داریم و همین موضوع مهم است.»

دیدگاه‌ها