کد خبر : 1984220 | 12 آذر 1402 ساعت 12:02 | 27.9K بازدید | 15 دیدگاه

دنی کارواخال فعلا دور از میادین

مشکل کاپیتان رئال جدی است

شرایط دنی کارواخال بر خلاف اظهارات کارلو آنچلوتی برای دو بازی بعدی رئال مساعد نیست و بعید به نظر می‌رسد روی او ریسک شود.

مشکل کاپیتان رئال جدی است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب به سادگی توانست در برنابئو برابر گرانادا پیروز شود. رئال دو گل زد و چند گل دیگر نزد تا صدر جدول را پس بگیرد. تنها اتفاق منفی بازی شب گذشته مصدومیت عضلانی دنی کارواخال بود که باعث شد او بین دو نیمه تعویض شده و جای خودش را به لوکاس واسکز بدهد. 

1961708

کارواخال یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد و توانسته تا اینجای فصل دو گل بزند و دو پاس گل نیز بدهد. او که به مصدومیت عادت کرده بود، امسال کمتر از همیشه از این ناحیه ضربه خورده و تنها دو بازی برابر یونیون برلین و اتلتیکو را به دلیل مصدومیت عضلانی از دست داده است.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت که مشکل کارواخال جدی نیست و تنها یک کوفتگی مختصر است اما برخی منابع ادعا کرده‌اند که کارواخال از ناحیه عضله سولئوس مصدوم شده و احتمالا دو بازی بعدی تیمش را از دست می‌دهد. 

رئال تا هفته بعد و بازی برابر بتیس به میدان نخواهد رفت و سپس بازی تشریفاتی برابر یونیون در لیگ قهرمانان را پیش‌رو دارد. بسیار محتمل است که کارلتو در این دو بازی روی کارواخال ریسک نکند و به جای او لوکاس به میدان برود. 

در رئال وینیسیوس، میلیتائو، کورتوا، کاماوینگا، شوامنی، گولر و مودریچ به دلیل مصدومیت بازی دیروز را از دست دادند و به جمع مصدومان کارواخال نیز اضافه شده است.

دیدگاه‌ها