کد خبر : 1984086 | 12 آذر 1402 ساعت 03:35 | 6K بازدید | 13 دیدگاه

از فرودگاه جده تا هتل با سرعت

انرژی مثبت سپاهان برای بازی بزرگ فصل

برخلاف اتفاقی که برای پرسپولیس در سفر به عربستان شکل گرفت، کاروان سپاهان بدون مشکل و مانع خاصی در این کشور حاضر شد.

انرژی مثبت سپاهان برای بازی بزرگ فصل

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان که اکنون شانس بزرگی برای صعود به مرحله بعدی برخوردار است، امروز فرودگاه شهید بهشتی را به مقصد جده ترک کرد تا آماده آخرین تقابل خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر الاتحاد عربستان شود.

این اولین تقابل دو تیم در مرحله گروهی محسوب می‌شود و طلایی‌پوشان که در بازی رفت و در استادیوم نقش جهان با اتفاقات عجیبی مواجه شدند و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به سه – هیچ شدن این بازی به سود نماینده عربستان داد، اکنون امیدوارند با جبران آن اتفاق، جواز صعود به مرحله بعدی را نیز دریافت کنند.

1961420

نکته جالب توجه در سفر کاروان سپاهان به جده برای دیدار با الاتحاد، هماهنگی مناسبی بود که محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه داشت و مانع از هر اتفاق حاشیه‌ای برای اعضای تیمش شد تا آنها طبق برنامه ریزی و بدون مشکل وارد فرودگاه جده شده و بلافاصله نیز مسیر هتل محل اقامت خود را در پیش بگیرند.

1961422

کاروان سپاهان در شرایطی 3 روز پیش از بازی با الاتحاد با تصمیم ژوزه مورایس راهی عربستان شده که یحیی گل محمدی نیز چنین برنامه‌ریزی برای تیمش داشت که در نهایت به دلیل مشکلات و موانع پیش آمده در مسیر پرواز سرخپوشان آنها با 48 ساعت تاخیر نسبت به برنامه‌ریزی خود راهی عربستان شده و برابر النصر قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها