کد خبر : 1983852 | 10 آذر 1402 ساعت 20:02 | 44.7K بازدید | 34 دیدگاه

ترکیب الهلال برای فتح گران‌ترین دربی آسیا

الهلال برای فتح دربی ریاض و افزایش فاصله با النصر، در پی کسب سه امتیاز جدال حساس امشب است.

ترکیب الهلال برای فتح گران‌ترین دربی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، الهلال به پاس پیروزی‌های متوالی و سریالی، اختلافش در صدر جدول رده بندی با با النصر را به عدد چهار رسانده و آنها امشب به دنبال استفاده حداکثری از بازی خانگی برابر این تیم هستند تا با پیروزی در دربی ریاض، گام بزرگی به سمت قهرمانی بردارند.

ژرژ ژسوس برای این بازی با همان ترکیب قابل پیش بینی و همیشگی به مصاف حریف سنتی می‌رود. یاسین بونو که عملکرد درخشانی در ترکیب الهلال داشته، امشب نیز سنگربان شماره یک آبی‌های ریاض است و وظیفه حراست از دروازه تیمش را دارد.

زوج خط دفاعی الهلال را به مانند همیشه، علی البلیهی و کالیدو کولیبالی تشکیل داده‌اند. دو مدافعی که امشب وظیفه سخت مهار ستاره‌های النصر از جمله رونالدو را برعهده دارند.

محمد البریک که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از بهترین‌های تیمش بوده و پاس گل‌های متعددی داده، در سمت چپ بازی خواهد کرد. مدافع سمت راست نیز کسی نیست جز سعود عبدالحمید که به مهره قابل اعتماد ژسوس در این سمت از زمین تبدیل شده است.

1961017

در خط میانی نیز الهلال از زوج خارجی و قدرتمند خود استفاده می‌کند. روبن نوس که در این فصل به ستاره ای در مرکز زمین تیمش تبدیل شده، به همراه سرگئی میلینکوویچ ساویچ در خط هافبک آبی‌های ریاض بازی خواهند کرد.

مربع تهاجمی و زهردار الهلال، برای هر تیمی ترسناک است. میشائیل دلگادو به عنوان وینگر راست و سالم الدوسری در پشت وینگر چپ بازی می‌کنند. مالکوم برزیلی نیز جلوتر از خط هافبک‌های تیم و پشت سر تک مهاجم الهلال یعنی الکساندر میتروویچ انجام وظیفه می‌کند.

دیدگاه‌ها