کد خبر : 1983838 | 10 آذر 1402 ساعت 19:13 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

فرصت را از دست ندهیم؛

ستاره تیم ملی نگران‌تر از همیشه برای والیبال ایران

ملی‌پوش والیبال ایران به اتفاقات اخیر والیبال ایران واکنش نشان داد.

ستاره تیم ملی نگران‌تر از همیشه برای والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، والیبال ایران این روزها در وضعیت نامطلوب و ناراحت کننده‌ای به سر می‌برد. تا چند وقت پیش این نگرانی وجود داشت که برای زنده ماندن امید به المپیکی شدن هرچه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود، اما حالا بیش از ۱۰ روز است که وضعیت رئیس فدراسیون نیز مشخص نیست.

وزارت ورزش باید هرچه سریع‌تر در این رابطه تصمیم‌گیری کند تا بیشتر از این زمان را از دست ندهیم. تیم ملی والیبال ایران باید در لیگ ملت‌های سال آینده حداکثر بازی‌های ممکن را با پیروزی پشت سر بگذارد تا حسرت رفتن به المپیک پاریس به دلمان نماند.

در همین راستا علی اصغر مجرد در گفت‌وگویی با ورزش سه درباره شرایط به وجود آمده و اوضاع نابسامان والیبال ایران گفت: "همان‌طور که می‌دانید والیبال ما خیلی شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارد و برای اینکه به المپیک صعود کنیم باید هرچه سریع‌تر وضعیت روشن شود. من سابقه حضور در المپیک توکیو را با تیم ملی والیبال ایران را دارم و می‌دانم که چقدر حضور در تیم مسابقات که آرزوی هر بازیکنی در جهان است، اهمیت دارد. "

مجرد در ادامه گفت: "تیم ملی والیبال هر چه زودتر باید سرمربی خودش را مشخص کند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر برای لیگ‌ ملت‌های سال آینده برنامه‌ریزی کنیم، چون هر چقدر فرصت را از دست بدهیم به همان اندازه از المپیک دور خواهیم شد. من به از مسئولان وزارت ورزش به عنوان عضو کوچکی از والیبال می‌خواهم که خیلی زود در این باره تصمیم گیری کنند و والیبال را از این وضعیت نابسامانی که به وجود آمده خارج کنند. در این شرایط شاید تغییرات به نفع والیبال نباشد و باید فقط بدون اضافه‌کاری به این رشته ورزشی کمک کنیم."

دیدگاه‌ها