کد خبر : 1983830 | 10 آذر 1402 ساعت 18:39 | 44.8K بازدید | 302 دیدگاه

صفحات هواداری الهلال پیش از دربی ریاض

کنایه بزرگ آبی‌ها: رقیب ما صفر قهرمانی آسیا دارد!

بزرگترین صفحه هواداری الهلال، با کنایه سنگینی به استقبال دربی ریاض رفته است.

کنایه بزرگ آبی‌ها: رقیب ما صفر قهرمانی آسیا دارد!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال و النصر در مهمترین دیدار این هفته از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف هم می‌روند. آبی‌های ریاض که با چهار امتیاز فاصله نسبت به رقیب سنتی خود در صدر جدول هستند، در پی افزایش این اختلاف هستند.

النصر که تاکنون هرگز نتوانسته است قهرمانی آسیا را به دست بیاورد، همواره در این سال‌ها مورد تمسخره هواداران رقیب قرار گرفته و مدیران باشگاه نیز در تابستان امسال با جذب ستاره‌های مطرح، به دنبال رسیدن به بزرگترین دستاورد خود هستند.

1960974

عدم قهرمانی النصر در آسیا و در سمت مقابل چهار بار قهرمانی در این پیکارها توسط الهلال باعث شده است تا بزرگترین صفحات هواداری این تیم، قهرمانی‌های خود در قاره را به رخ رقیب سنتی بکشند و اینگونه برای دربی آماده شوند.

1960973

یکی از صفحات هواداری الهلال با اعلام این موضوع که دربی ریاض دربی‌ای است که بیشترین عناوین لیگ قهرمانان آسیا را با چهار بار کسب کرده است، در ادامه نوشت که هر چهار قهرمانی توسط الهلال به دست آمده و سهم تیم رقیب صفر قهرمانی بوده است.

باید دید النصر با هزینه‌های سنگین، چه زمانی می‌تواند بالاخره عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد. دستاوردی که جای خالی آن در میان افتخارات این باشگاه به شدت حس می‌شود.

دیدگاه‌ها