کد خبر : 1983824 | 10 آذر 1402 ساعت 18:19 | 5.4K بازدید | 6 دیدگاه

آرتتا: VAR با گوش دادن به انتقادات بهتر می‌شود!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید VAR ابزار خوبی است که نیاز به پیشرفت با استفاده از انتقادات دارد.

آرتتا: VAR با گوش دادن به انتقادات بهتر می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم آرسنال یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپاست، این تیم موفق شد با پیروزی 1-0 مقابل برنتفورد به صدر جدول لیگ برسید و در لیگ قهرمانان هم لانس را با شش گل در هم کوبید. این تیم برای تداوم صدرنشینی در لیگ برتر فردا به مصاف وولوز خواهد رفت. آرتتا در آستانه این بازی به سوالات خبرنگاران جواب داد.

1960956

 در مورد قراردادهای تاکه هیرو تومیاسو و بن وایت؟
"این کاری است که ما در سه سال گذشته انجام داده‌ایم. تقویت تیم و پاداش دادن به بازیکنانی که درست کار می‌کنند."

با گری اونیل، سرمربی وولوز که به اشتباهات داوری VAR اعتراض کرد، همدردی می‌کنید یا خیر؟
"من حسابی با این تجربه آشنا هستم. من با همه همکارانم همدردی می‌کنم زیرا می‌دانم کار در این تیم‌ها چقدر زیبا و چالش‌برانگیز است. آن لحظات جلوی دوربین لحظات سختی است. ما اینجا هستیم تا کیفیت بازی‌ها را بهتر کنیم و باشگاه‌ها را جلو ببریم."

1960957

آیا اعتماد به نفس هاورتز تغییر کرده است؟
"نه واقعا. او بسیار مثبت و بسیار تأثیرگذار بوده است. البته وقتی احساس می‌کنید که موردعلاقه و احترام قرار دارید، اعتماد به نفس شما بیشتر می‌شود و کارها بسیار آسان‌تر است. من فکر می‌کنم که او در چند روز گذشته این احساس را داشته است. او از آن انسان‌هایی است که اگر بخواهید به جنگ برود، زودتر از همه می‌رود ولی برای خودش افتخاری نمی‌خواهد. به هرکسی باید اعتماد به نفس و فرصت داد تا خودش را ثابت کند."

همچنان طرفدار VAR هستید یا خیر؟
"فکر می‌کنم می‌تواند پیشرفت کند. داریم سعی می‌کنیم. همه دارند سعی می‌کنند آن را بهبود دهند. این یک تغییر بزرگ در فوتبال است و نیاز به زمان دارد. اگر از آن در راه درست استفاده کنیم و متواضع باشیم و سعی کنیم به انتقادات گوش دهیم، بهتر خواهد شد."

مثلث رایس، اودگارد و هاورتز در خط میانی؟
"فکر می‌کنم زمان کمک خواهد کرد که کنار هم بهتر شوند و هر چه دقایق بیشتری با هم بازی کنند، با هم تطابق بهتری پیدا می‌کنند. این به وضعیت آمادگی آنها و آنچه ما در تلاش برای انجام آن هستیم، بستگی دارد."

دیدگاه‌ها