کد خبر : 1983821 | 10 آذر 1402 ساعت 18:14 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

شماره شش تیم ملی در بازی شش امتیازی

تیم وایله از ساعاتی بعد در دیداری حساس به مصاف رندرز می‌رود.

شماره شش تیم ملی در بازی شش امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، وایله که این فصل با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده، حالا برای بهبود جایگاه خود فرصتی بسیار خوب را در اختیار دارد و از ساعت 21:30 به مصاف رندرز می‌رود. این بازی در حالی برگزار خواهد شد که سعید عزت‌اللهی به دلیل سفر طولانی به ازبکستان، بازی قبلی تیمش را تا حدی از دست داد اما حالا آماده بازگشت به میادین است.

رندرز که دو امتیاز بیشتر از وایله کسب کرده، در حالی میزبان این تیم خواهد بود که این تیم در شهری تاریخی در دانمارک واقع شده و حالا عزت‌اللهی برای چهارمین بار به این شهر سفر کرده تا رودرروی رندرز قرار بگیرد. او پیش از این در یک بازی خارج از خانه برابر این تیم درخشید و حالا امیدوار به تکرار این نمایش خواهد بود.

عزت‌اللهی که آخرین فصل قراردادش در وایله را سپری می‌کند و در پایان فصل آزادانه تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد، این فصل یک گل زده و یک پاس گل هم داده و دو بار هم بهترین بازیکن زمین انتخاب شده که با توجه به حضور او در تیم پایین جدولی وایله، آمار قابل اعتنایی محسوب می‌شود.

وایله پس از این بازی دو دیدار خانگی خواهد داشت، اما سپس در سه بازی سخت به مصاف بروندبی، اودنس و میدتیلند می‌رود که سرنوشت این تیم را در جدول رقم خواهند زد.

دیدگاه‌ها