کد خبر : 1983786 | 10 آذر 1402 ساعت 15:47 | 30.1K بازدید | 43 دیدگاه

سیزده بازی، سیزده برد و یک گل خورده

این آمار وحشیانه الهلال را هرگز باور نمی‌کنید!

الهلال در سیزده دیدار اخیر خود، آمار فوق العاده‌ای را به جا گذاشته است.

این آمار وحشیانه الهلال را هرگز باور نمی‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال امشب در دربی بزرگ شهر ریاض به مصاف النصر می‌رود. آبی‌های پایتخت برای حفظ فاصله چهار امتیازی با رقیب سنتی و یا افزایش آن، به دنبال کسب امتیاز از این مسابقه هستند. پیروزی تیم ژسوس می‌تواند آنها را به سمت قهرمانی امسال سوق دهد.

الهلال در شرایطی با النصر روبرو می‌شود که این تیم روند فوق العاده بی نظیری را در پیش گرفته است. آنها تنها تیم بدون شکست این فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان هستند و با دوازده پیروزی از چهارده مسابقه، صدرنشین مقتدر این رقابت‌ها لقب گرفته‌اند.

1960873

شاگردان ژسوس در سیزده مسابقه اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، آمار بی نظیر و ترسناکی را از خود به جا گذاشته‌اند. در واقع پس از تساوی برابر ضمک در هفته هفتم لیگ حرفه‌ای، الهلال در سیزده بازی به میدان رفته که در تمامی آنها به پیروزی رسیده است.

این سیزده پیروزی در هفت مسابقه لیگ حرفه‌ای، چهار بازی لیگ قهرمانان و دو دیدار جام حذفی به دست آمده که الهلال به ترتیب از سد تیم‌های الجبلین، الشباب، نساجی، الاخدود، الخلیج، مومبای سیتی، الاهلی، الحزم، الفتح، مومبای سیتی، الحزم و نوبهار نامانگان گذشته است.

1960874

نکته قابل توجه این است که الهلال در این سیزده دیدار اخیر خود فقط یک بار و آن هم در بازی برابر الاهلی دروازه خود را باز شده دیده است و آنها در دوازده بازی دیگر کلین شیت کرده‌اند.

از آخرین گلی که الهلال دریافت کرده، 572 دقیقه می‌گذرد تا روند شگفت انگیز پرافتخارترین تیم آسیا باعث شگفتی علاقه مندان به فوتبال شود. ضمن اینکه آنها در این مدت 39 بار موفق به گلزنی شده‌اند که آمار میانگین 3 گل در هر مسابقه را نشان می‌دهد و جالب توجه محسوب می‌شود.

1960875

دیدگاه‌ها