کد خبر : 1983457 | 08 آذر 1402 ساعت 19:49 | 14.8K بازدید | 15 دیدگاه

بازگشت طاهرخانی با گل به ترکیب تیم مدعی

هافبک خیبر خرم آباد در شرایطی به ترکیب این تیم بازگشت که توانست یکی از گلزنان تیمش مقابل حریف لقب گیرد.

بازگشت طاهرخانی با گل به ترکیب تیم مدعی

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد در شرایطی در جدال امروز خود موفق به برتری مقابل خلیج فارس ماهشهر شد که یکی از گلزنان این تیم حمید طاهرخانی بود.

هافبک اسبق پرسپولیس که در این فصل به عنوان ستاره خیبر آباد ظاهر شده، بعد از دو هفته غیبت در ترکیب این تیم به واسطه مصدومیت کتف، در بازی مقابل خلیج فارس ماهشهر در جمع شاگردان رضا مهاجری حاضر شد.

طاهرخانی که در این فصل توانسته عملکرد درخشانی در ثبت گل و پاس گل در جمع سبزپوشان خیبر خرم آباد به جا بگذارد، در بازگشت دوباره به ترکیب این تیم نمایش موفقی داشت و در نهایت عملکرد خود را با ثبت یک گل دیگر تکمیل کرد.

1960268

هافبک تکنیکی خیبر خرم آباد با سابقه حضور در پرسپولیس در این فصل به عنوان یکی از برترین گلزنان لیگ یک به دنبال این است تا هدف بزرگ این باشگاه برای صعود را شکل دهد و در بازگشت دوباره به ترکیب سبزپوشان بار دیگر توانست یکی از گلزنان تیمش لقب گیرد. طاهرخانی که سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را با حضور در ترکیب پرسپولیس در کارنامه دارد در گفت‌وگوی کوتاهی با "ورزش سه" درباره وضعیت تیمش گفت: مهم‌ترین اتفاق این است که توانستیم برنده بازی باشیم تا هواداران را خوشحال و راضی راهی خانه کنیم. این مهم‌ترین هدف ما در این فصل است و ثانیه به ثانیه برای آن خواهیم جنگید. هنوز هیچ اتفاقی خاصی نیفتاده و ماموریت ما ادامه دارد. وقتی هنوز به نیم فصل هم نرسیده‌‎ایم پس اجازه خوشحالی و رضایت نداریم و کارمان وقتی تمام می‌شود که سوت پایان هفته سی و چهارم زده شود. وقتی که خیبر به لیگ برتر صعود کند و بتوانیم هواداران این تیم دوست داشتنی را به هدفشان برسانیم.

دیدگاه‌ها